شاهین  زلقی در گفت و گو با خبرنگار خوزپرس در شوشتر اظهار داشت: امروز جلسه ای با حضور فرماندار، شهردار و پیمانکار پروژه زیرگذر واعضاشوراومشاورین طرح ودفترفنی شهرداری در محل فرمانداری شوشتر برگزار شد که دستاوردهای بسیار خوبی برای پروژه زیرگذر و روند اجرایی این پروژه داشت.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد بیش از دو میلیارد تومان اعتبار به پروژه تخصیص داده شود و روند اجرایی آن با سرعت بیشتر آغاز شود.

رئیس شورای شهر با اشاره به پیگیری های فرماندارمحترم شهردار محترم و اعضای شورا برای تکمیل و افتتاح این پروژه بیان کرد: این پروژه با اعتبار های داده شده قبل از عید نوروز افتتاح می شود تا مردم شریف شهرشوشتر بتوانند از این ترافیک ها رها شوند و بتوانیم اسفند ماه سال ٩٧ آن را به بهره برداری برسانیم.

وی به روند تکمیلی این پروژه اشاره کرد و گفت: عملیات دفع آب های سطحی، تزریق بتن به دیواره ها و روند تکمیلی خاکبرداری پروژه نیز آغاز شده است و با همکاری پیمانکار در روزهای آینده روند اجرایی به شدت و تلاش بیشتر آغاز خواهد شد تا این پروژه را قبل از عید نوروز افتتاح کنیم.

رئیس شورای شهر شوشتر خاطر نشان کرد: من به نمایندگی از اعضای شورای شهر از مردم شریف عذر خواهی می کنم چرا که ما تلاش می کنیم تا دغدغه مردم عزیز برای این پروژه برطرف و با سهولت بتوانند در این مسیر تردد کنند.

زلقی در پایان تصریح کرد: هم اکنون نصب هندریل ها در حال انجام است و جا دارد از تلاش ها و پیگیری های جناب اقای مهندس اسکندری شهردار پرتلاش شوشتر و پیمانکار پروژه تقدیر و تشکر می کنم.