علی رحمتیان در گفت‌وگو با خبرنگار خوزپرس عنوان کرد: در مسر کسب رضایت شهروندان و ارتقا شاخص‌های موجود در حوزه آبفا شهری حسینیه در جهت رفع نیازها طرح‌های خدمت بر حسب اولویت و نیازسنجی انجام می‌شود.

وی افزود: طرح جامع حوزه آب و فاضلاب یک نیاز مهم و امر مهم برای کسب رضایت‌مندی شهروندان و توسعه خدمات حوزه آب در شهر حسینیه می‌شود.
 رئیس آب و فاضلاب شهر حسینیه با اشاره به استفاده ۳۰۰ مشترک غیرمجاز در شبکه آب در شهر بیدروبه، افزود: بیش از ۷۰۰ مشترک از خدمات شبکه آب در شهر بیدروبه بهره‌مند و با طرح‌های برنامه‌ریزی شده از خدمات آب و فاضلاب بهره‌مند می‌شوند.
وی گفت: ۲ حلقه چاه آب برای تامین نیاز شهروندان در بخش‌های مختلف کوهستانی بخش الوار گرمسیری، شهر حسینیه حفر و در کوتاه‌ترین زمان ممکنه مورد نظر است.
رحمتیان با تاکید بر لزوم لوله‌گذاری بیش از ۲۶ کیلومتر در شهر حسینیه، افزود: طرح مطالعاتی اصلاح شبکه و توسعه خدمات آب فا در شهرهای بیدروبه و حسینیه با هدف ارتقا خدمات و رضایت مندی شهروندان شهروندان اجرا می شود.
وی اظهار کرد: یک میلیارد اعتبار برای۷۰۰متر لوله گذاری در شهر بیدروبه با هدف بهرهمندی بیمارستان بیدروبه و کوی سلامت از خدمات حوزه آب فا برخوردار خواهند شد.
 
به گزارش خبرنگار خوزپرس، شهر حسینیه مرکز بخش الوار گرمسیری از وابع شهرستان اندیمشک است.