به گزارش خوزپرس، مراسم بزرگداشت جبار عراقی (طرفی)، از شهدای مدافع حرم خوزستان با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا، بسیجیان، رزمندگان و ایثارگران در اهواز برگزار شد.

این مراسم روحانی با حضور خانواده شهدای مدافع حرم  به ویژه خانواده شهید حمیدرضا فاطمی‌اطهر (حمید ممبینی) در کنار مزار شهید عراقی در قطعه ۲ گلزار شهدای کلانشهر اهواز برگزار شد و حاضران به مقام شامخ این شهید ادای احترام کردند.

این برنامه معنوی با حضور جمع زیادی از اقشار مختلف مردم از شهرهای گوناگون خوزستان از جمله اهواز، کوت عبدالله و هفتگل در کنار مزار شهدای مدافع حرم برگزار شد و یاد این شهید مظلوم گرامی داشته شد.

در حاشیه این مراسم ایستگاه صلواتی از سوی بستگان شهید عراقی برپا شد و از زائران شهدا به صورت سنتی با قهوه و حلواهای مخصوص خوزستان پذیرایی شد.

به گزارش خوزپرس، شهید جبار عراقی (طرفی)، از شهدای مدافع حرم خوزستان در روزهای نخست محرم امسال در سوریه به شهادت رسید و پیکر مطهرش پس از روزها غربت به وطن بازگشت و در صبح روز یکشنبه هفدهم آبان ماه سال ۱۳۹۴ همزمان با ۲۵ محرم سال ۱۴۳۷ هجری قمری و سالروز شهادت امام سجاد (ع) در اهواز تشییع شد.

پیکر پاک شهید عراقی پس از انتقال به گلزار شهدای در کنار مزار شهید فرشاد حسونی‌زاده (چلداوی)، مزار شهید حمیدرضا فاطمی‌اطهر (حمید ممبینی)  و مزار شهید عبدالکریم جهانگرد اهوازی آرام گرفت و مزارش زیارتگاه اهل یقین شد.