به گزارش خوزپرس از اهواز، سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: بعد از خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم‌های جدید شوک به اقتصاد کشور ما وارد شد و شرایط نامساعدی را به وجود آورد.

وی ادامه داد: تیم اقتصادی دولت باید این فضا را پیش‌بینی می‌کرد چرا که دشمن کارش دشمنی کردن است و اینگونه نیست که آمریکا بیاید در کنار ما با ما همراهی کند.

نماینده مردم شوشتر در مجلس اظهار داشت: تیم اقتصادی دولت نسبت به این موضوع بسیار خوش خیال بود و پیش‌بینی‌های لازم را برای شرایط امروز کشور نداشت و همین مسئله موجب شد تا اقتصاد کشور ما از خروج آمریکا از یک توافق و اعمال تحریم‌ها تا به این حد آسیب ببیند.

گیلانی خاطرنشان کرد: تیم اقتصادی دولت بعد از خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم‌های جدید نتوانست اوضاع را مدیریت کند و ما شاهد سوء مدیریت‌ها در مسائل مختلف از جمله تخصیص ارز دولتی به واردات کالا و امثال این موارد در شرایط امروز کشور بودیم.

وی در پایان گفت: آقای کرباسیان و سیف عملکرد بسیار ضعیفی دارند و نمایندگان در مجلس به این جمع‌بندی رسیده‌اند که تیم اقتصادی دولت اعم از بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و سازمان برنامه بودجه باید متحول شود.

انتهای پیام/