به گزارش خوزپرس،سیدرحمان موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ، اظهار داشت: در پی اعتراض شهروندان اهوازی در منطقه لشکرآباد و درخواست‌های مکرر مبنی بر اینکه یک مغازه قهو‌ه‌خانه در منطقه لشکرآباد در منطقه انوشه محلی برای تجمع اراذواوباش شده و در این مکان به اقدامات خلاف پرداخته می‌شود که منجر به کاهش امنیت شهروندان شده ماموران انتظامی کلانتری ۳۰منطقه با هماهنگی مقامات قضائی وارد عمل شد.

وی افزود: ماموران انتظامی به منظور پاک‌سازی، دستگیری مسئولان آن قهوه‌خانه غیرمجاز و همچنین پلمپ مغازه، به محل اعزام شدند و در پی دستگیری ۳تن از این افراد تعداد ۱۰۰نفر از این اراذل‌واوباش با سلاح‌های گرم و سرد به سمت ماموران انتظامی حمله کردند و تنها اقدام ماموران انتظامی برای آرامش وضعیت در جهت حفظ سلامت دیگر شهروندان اقدام به چند تیر هوایی کردند.

معاون انتظامی خوزستان گفت: پس از تیراندازی هوایی ماموران انتظامی اراذل و اوباش اقدام به فرار کرده و بدون هیچ‌گونه درگیری مستقیم با آن‌ها وضعیت این منطقه آرام می‌شود و ماموران انتظامی کلانتری۳۰ اهواز از آن منطقه خارج می‌شوند.

وی عنوان کرد: بعد از حدود ۳۰ دقیقه خبری مبنی بر مجروحیت جوان ۲۰ساله به ماموران انتظامی مخابره می‌شود که این فرد پس از انتقال به بیمارستان به سبب شدت جراحت فوت می‌کند.

موسوی اظهار داشت: افرادی که سبب مجروحیت وی شده‌اند مشخص نشده و تلاش ماموران و کارشناسان انتظامی برای شناسایی و دستگیری آنان ادامه دارد.

وی افزود: نیروی انتظامی خوزستان حامی سلامت شهروندان و فعالیت‌های اقتصادی آنان بوده و هیچ‌گاه برای جلوگیری از فعالیت اغذیه فروشی مردم این منطقه اقدام نکرده است و با تمام توان از فعالیت آنان حمایت کرده است.

معاون انتظامی خوزستان گفت: نیروی انتظامی خوزستان به درخواست مردم این منطقه برای ایجاد مبارزه با فساد وارد عمل شده و همواره از اشتغال سالم شهروندان در منطقه لشکرآباد اهواز حمایت می‌کند.

وی تصریح کرد: مردم خوزستان به شایعه‌پراکنی شبکه‌های مجازی و همچنین شبکه‌های بیگانه توجه نکنند زیرا دشمنان سعی در ایجاد تفرقه و دشمنی با ملت ایران را دارند و هم‌استانی‌های خوزستانی اخبار دقیق را از خبرگزاری‌های رسمی دنبال کنند.