به گزارش خوزپرس از اهواز؛ صادق حقیقی پور مدیر عامل شرکت آبفا خوزستان با اشاره به کلنگ زنی اجرای این طرح گفت: این پروژه با هدف اصلاح و نوسازی خط انتقال آب مستعمل و فرسوده آزبست قدیمی که بطور مرتب دچار شکستگی می شد، انجام می شود .

مدیر عامل آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: اعتبار این پروژه از محل اعتبارات اوراق خزانه اسلامی تامین می شود و مدت زمان اجرایی این پروژه ۸ ماه است .

حقیقی پور تصریح کرد: اولویت شرکت آبفا خوزستان در انتخاب پیمانکاران و اجرای پروژه های عمرانی، پیمانکاران و مشاوران بومی خوزستان است .

وی عنوان کرد : در اجرای این پروژه علاوه بر ارتقاء خدمات آبرسانی به ۲ هزار مشترک، ۷۰۰ انشعاب دیگر نیز پیش بینی شده است .

رئیس هیئت مدیره شرکت آبفا خوزستان با اشاره به پروژه های دیگر در شهرهای حسینیه، حمزه، شرافت و جایزان گفت: با برنامه ریزی انجام شده مناقصات و عملیات اجرایی پروژه ها در شهرهای حسینیه، حمزه، شرافت و جایزان بزودی اجرایی می شود .

حقیقی پور اظهار کرد: عملیات اجرایی احداث مخزن ۲ هزار متر مکعبی، ساختمان نگهبانی و کلر زنی و اجرای محوطه سازی تاسیسات آبرسانی شهر حسینیه در دستور کار است .

وی به پروژه شهر شرافت اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی تکمیل مخزن ۳ هزار متر مکعبی و احداث ایستگاه پمپاژ، ساختمان نگهبانی و کلرزنی، محوطه سازی، تهیه و نصب تاسیسات برقی در تاسیسات آبرسانی شهر شرافت شوشتر نیز بزودی آغاز می شود .

مدیر عامل آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به پروژه های شهرهای جایزان و حمزه گفت: عملیات اجرایی پروژه خط انتقال آب شهر جایزان تا مخزن، محوطه سازی و اجرای دسترسی ساختمان چاه شماره یک و حفاری و تجهیز چاه آب شماره ۳ شهر حمزه در دستور کار است .

رئیس هیئت مدیره شرکت آبفا خوزستان خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی انجام شده عملیات اجرایی این پروژه ها در شهرهای الوان، شرافت، حمزه، حسینیه و جایزان، با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال توسط شرکت آبفا خوزستان انجام می شود.

انتهای پیام