به گزارش پایگاه خبری خوزپرس به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ،  سید سیروس پورموسوی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان داشت: امید دارم در بازی فردا شاهد یک فوتبال تماما اخلاقی و تماشاگرپسند باشیم و دیگربار فوتبال خوزستان را به رخ همه بکشانیم و توقع داریم که هوادارن با حضورشان به بازی جذابیت بیشتری دهند.

پورموسوی اضافه کرد: با توجه به این که صنعت نفت از جام حذفی کنار رفته، تمام تمرکزش روی لیگ‌‌ هست و بدون شک آنان بازی با استقلال در جام حذفی را فراموش کرده اند و می خواهند تا جایگاه بهتری در رقابت های لیگ کسب نمایند.

وی گفته بود: بازیکنان باید باور دارا باشند که علاوه بر بازی تماشاگرپسند توان دارند نتیجه لازم را کسب نمایند هر چند که رقبای ما نیز کوشش می‌کنند و با انرژی به میدان می‌آیند.

سرمربی تیم فولاد خوزستان دنبال کرد: شرایط ما با نیم فصل اول فرق می‌کند چون که تیم‌ ها حالا از فولاد شناخت خوبی داشته و به عنوان یک حریف جدی و سرسخت به ما می نگرند اما با این اوصاف کوشش می‌کنیم تا خودمان را از لحاظ روحی و روانی آماده کنیم و با بهره بردن از موقعیت‌ هایمان امتیازهای لازم را به دست آوردیم.

وی اظهار کرد: در بازی رفت بین ۲ نیمه مشکلاتی به وجود آمد که این مساله ختم به خیر گردید و دوست نداریم دیگربار شاهد این چنین مورد ها باشیم.