به گزارش پایگاه خبری خوزپرس به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ،  به حجت الاسلام محمد علی پادشاه امام جمعه گتوند اظهار کرد: استاندار خوزستان  در باره مبحث اشتغال و اقتصاد مقاومتی جلساتی را باحضور مسئولان استانی در پرتو پیگیری مشکلات و برنامه ریزی برای اشتغال در شهرستان ها برگزار کرده هست.

وی اضافه کرد:آنچه که پس از برپایی نشست ها اشتغال ارزش دارد، اجرایی کردن مصوبات از سوی مسئولان استانی و شهرستانی هست، که باید با جدیت پیگیری گردند.

امام جمعه گتوند اظهار کرد: امید داریم مسئولین با حساسیت بالا اشتغال را در این شهرستان رونق دهند تا قسمتی از مشکلات این شهرستان برطرف گردد و همکاری نداشتن ادارات در بخش های متفاوت اداری در برطرف مشکلات اشتغال یکی از عارضه های جدی هست که در این جلسه بر همکاری ادارات و دستگاه ها و علاوه بر این حضور زیادتر مسئولان استانی در شهرستان گتوند تاکید گردید.

وی مشکلات کشاورزی و سامان دهی شبکه های آبیاری ، توزیع آب برای زمین های کشاورزی از سوی سازمان آب و برق خوزستان، راه اندازی کارخانه تولید تایر در شرکت لاستیک خوزستان و توجه زیادتر به طرح های اشتغالزایی را ازمهم ترین مصوبات نشست ها شورای اشتغال در این شهرستان اسم برد.

خطیب جمعه گتوند مشکل کلیدی سرمایه گذاری نکردن در شهرستان گتوند را مانع تراشی های بعضی از ادارات عنوان نمود و اظهار کرد: مسئولان باید موانع بر سر راه سرمایه گذاران بومی و غیر بومی را بردارند تا وضع اشتغال این شهرستان برطرف گردد.

خطیب جمعه گتوند در بخش دیگر از سخنانش با تبریک دهه مبارک فجرگفت: آنچه که ارزش دارد برپایی جشن های انقلاب، توجه به دستاورد های نظام اسلامی و هرچه با شکوهتر برگزار کردن این ایام هست.