به گزارش پایگاه خبری خوزپرس به نقل از خبرنگار مهر، تیم پدیده در هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال از راس ساعت ۱۴:۳۰ امروز جمعه در ورزشگاه امام رضا(ع) به مصاف تیم تراکتورسازی رفت که این دیدار در پایان  با نتیجه ۳ بر صفر به نفع تراکتورسازی تمام شد.

از با اهمیت ترین رخدادهای این بازی، اخراج محمدحسین مرادمند در اوائل نیمه دوم از تیم پدیده بود که به سبب خطا و  دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد. همین خطا، یک ضربه آزاد پشت محوطه جریمه را به تیم تراکتورسازی تقدیم کرد تا مهدی مهدی پور  در دقیقه ۵۱ اولین گل تراکتورسازی را به ثمر برساند. دو گل بعدی تراکتورسازی را هم احسان پهلوان در دقیقه های ۸۳ و ۹۳ وارد دروازه میزبان کرد.

در دیدار دیگر این هفته نیز تیم سپیدرود رشت از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه سردار جنگل این شهر میزبان استقلال خوزستان بود که این دیدار در انتهاء با برابری یک – یک به اتمام رسید.

محمد نزهتی در دقیقه ۲۸ برای تیم سپید رود رشت گلزنی نمود و میزبان را پیش انداخت، اما در ادامه میثم تهیدست در دقیقه ۲۹ به سبب خطای هند و ممانعت از ورود توپ به دروازه با کارت قرمز مستقیم داور از بازی اخراج شد. به این ترتیب «جونیور مارینی» در دقیقه ۳۱ از روی نقطه پنالتی گل برابری استقلال خوزستان را وارد دروازه رقیب کرد. این بازی در نیمه دوم گل دیگری در بر نداشت تا دو تیم با همین برابری به کار خود انتهاء دهند.