به گزارش پایگاه خبری خوزپرس به نقل از روز جمعه ایرنا ، از سوی فدراسیون فوتبال نام های داوران مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر معرفی که بیژن حیدری به عنوان داور بازی تیم های سپیدرود و استقلال خوزستان انتخاب و علاوه بر این سید یعقوب حجتی و علی اکبر شگرف پور به عنوان کمک داور اعلام گردیده اند.

تیم های فوتبال سپیدرود و استقلال خوزستان در هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر، عصر امروز (جمعه) در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم می روند.

** نتیجه های مسابقات فوتسال لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان
به گزارش پایگاه خبری خوزپرس به نقل از خبرنگار ایرنا مسابقات هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال برگزار و در جریان این رقابت ها ، دخانیات رشت چهار بر صفر لاهیگ لاهیجان را مغلوب کرد، کیامیدان لاهیجان با نتیجه سه بر یک همشهری خود چای لاهیجان را مغلوب کرد و پیمان رستم آباد در یک بازی پرگل با نتیجه ۶ بر چهار برابر شاهد شفارود تالش به پیروزی دست یافت.
تیم فوتسال فیامین فومن در هفته دوازدهم این رقابت ها با قرعه استراحت مواجه گردید.
در جدول رده بندی این رقابت ها و تا انتهاء هفته دوازدهم ، تیم فوتسال دخانیات رشت با اکتساب ۲۷ امتیاز در صدر جدول قرار دارد ، پیمان رستم آباد با ۱۸ امتیاز دوم هست و شاهد شفارود تالش نیز با ۱۶ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

** شروع رقابت های بسکتبال لیگ برتر زنان گیلان جام شهدای سانچی
رقابت های بسکتبال قهرمانی لیگ برتر زنان بزرگسال گیلان جام شهدای سانچی با حضور ۱۲ تیم از شهرهای متفاوت استان در دو گروه شش تیمی شروع گردید.
در هفته اول این رقابت ها که به طور معطوف در صومعه سرا برگزار گردید ، زنان ملکی رشت با نتیجه ۷۸ بر ۳۸ جوانان صومعه سرا را مغلوب کرد، دانشگاه گیلان با نتیجه ۶۴ بر ۹ تیم نوجوانان هایپر رشت را مغلوب کرد و تیم لنگرود با نتیجه ۳۴ بر ۲۴ برابر بیستون رودسر به پیروزی رسید.
در سایر دیدارهای برگزار شده نیز ، تیم هتل شبستان رشت با نتیجه ۵۹ بر ۲۳ امید صنعت های دستی راستکردار بندرانزلی را مغلوب کرد و امید آرنا رشت موفق شد با نتیجه ۲۷ بر ۲۴ ، چای رفاه لاهیجان را شکست دهد.

** برپایی سمینار دوچرخه سواری در شهرستان املش

شهرستان املش در شرق استان گیلان واقع هست.
خبرنگاران:مجرد-جهانی**انتشاردهنده:کبیری
۷۲۸۵/۷۲۹۱/۲۰۰۷