به گزارش پایگاه خبری خوزپرس به نقل از ایرنا غلامرضا شریعتی روز پنجشنبه در مراسم تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی که در اهواز برگزار گردید اظهار کرد:از این طرح ها ۱۱۴ پروژه ملی، ۱۰۴ پروژه استانی و ۲۴۱ پروژه ذی ربط به سرمایه گزاری بخش خصوصی هست.
وی اظهار کرد : علاوه بر این از ۴۵۹ پروژه ، ۲۰۹ پروژه در بخش روستایی در استان خوزستان اجرا شده و مابقی طرح ها در منطقه های شهری خوزستان بازنمایی می گردد.
شریعتی اضافه کرد: شهرستان اهواز با ۱۰۵ پروژه و ارزش ۲ هزار و ۳۰۰میلیارد ریال بیشترین بازنمایی را در ایام دهه فجر سال کنونی خواهد داشت علاوه بر این شهرهای باوی و اندیمشک با ۳۴ و ۲۹ طرح پس از اهواز قرار دارند.
استاندار خوزستان در ادامه با اشاره به این که برتری انقلاب اسلامی با اطاعت از مکتب قرآن و اسلام، اتحاد و امامت میسر گردید اضافه کرد: نقش انکار ناپذیر مردم و امام (ره) در این برتری بر کسی پوشیده نیست و مطمئنا نظام جمهوری اسلامی با تکیه بر مردم هیچ گاه عارضه نمی بیند.

وی اظهار کرد: مجموعه استانداری خوزستان و مدیریت اجرایی دستگاه های استان تمام کوشش خود را انجام می دهند تا در زمینه اجرای عدالت اسلامی گام بر دارند.

استاندار خوزستان در ادامه به تکریم ارباب مراجعه در دستگاه های اجرایی تاکید کرد و اظهار کرد: تمام مسئولان دستگاه های اجرایی موظف اند در برخورد با مردم نهایت تکریم و احترام را دارا باشند و به سخن مردم بویژه قشر جوان گوش دهند.
وی در انتهاء اظهار کرد: فاصله انداختن بین مردم و مسئولان، ریشه های این نظام را سست می کند بنابراین در دهه فجر انقلاب اسلامی باید برای همدلی و اتحاد زیادتر در بین مردم کوشش کرد و با پذیرش کاستی ها و نواقص برای برطرف آنان کوشش کنیم.
۹۸۷۹/۶۰۶۸
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار:محمدعلی فریدپناه