اردوان قاسمی روز چهارشنبه در اظهار کرد و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در طول سال های گذشته بخش تعلیم در رشته پرورش اندام مقداری مغفول مانده بود بنابراین برای برای بالابردن سطح کیفی تعلیم اقدام به برپایی دوره های متفاوت مربی گری و داوری کردیم.
سرپرست هیات پرورش اندام و بدنسازی خوزستان با اشاره به برپایی اولین کلاس مربی گری درجه ۲ پرورش اندام در استان اضافه کرد: علاوه بر این دو کارگاه آموزشی در راستای دانش افزایی و اصلاح حرکات بدنسازی برای علاقه مندان این رشته برگزار کردیم.

قاسمی در ادامه با اشاره به برپایی رقابت های پرس سینه باشگاه های استان(انتخابی کشوری) در روز ۱۳ بهمن ماه به میزبانی باشگاه ملی حفاری اظهار کرد: این مسابقات همه ساله به طور تیمی بین تمام باشگاه های استان در چهار رتبه سنی نوجوانان، جوانان، امیدها و بزرگسالان برگزار می گردد و نفرات برگزیده به رقابت های کشوری اعزام می گردند.
وی اضافه کرد: علاوه بر این مسابقات مچ اندازی قهرمانی باشگاه های استان(انتخابی کشوری) که همه ساله با استقبال بی نظیری در بین علاقه مندان خوزستانی همراه است، روز ۲۰ بهمن ماه به میزبانی شهرستان امیدیه برگزار می گردد.
سرپرست هیات پرورش اندام و بدنسازی خوزستان اضافه کرد: با توجه به حضور مکرر ورزشکاران استان در رشته پرس سینه، ۲۴ تا ۲۷ بهمن ماه رقابت های پرس سینه قهرمانی کشور به میزبانی باشگاه ملی حفاری در اهواز برگزار می گردد.
وی دنبال کرد: روز چهارم اسفندماه مسابقات قهرمانی پرورش اندام استان در چهار رتبه سنی نوجوانان، جوانان، امیدها و بزرگسالان در اهواز برگزار می گردد و نفرات برتر به رقابت های قهرمانی کشور که ۸ تا ۱۱ اسفندماه در شیراز برگزار می گردد اعزام می گردند.
۹۸۷۹/۶۰۰۲
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار: کبری آقازری