معصومه رحیمی در اظهار کرد وگو با ایسنا – منطقه خوزستان در مورد شرایط نامناسب این تیم از نظر مالی و عدم پشتیبانی از سوی مدیران باشگاه و استان، اظهارکرد: تیم مان از نظر مالی مشکل پیدا کرده و از وقتی که مدیرعامل باشگاه تغییر کرده هست، نمی دانیم طرف حساب مان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، هیات فوتبال استان یا باشگاه هست و مدیران ما را پاس کاری می کنند.

وی گفته بود: تنها توان دارم بگویم که برای استان خوزستان جای تاسف هست که توان ندارد یک تیم زنان را اداره و از ما پشتیبانی نماید. تیم های زنان استان های دیگر نیز با مشکل رو به رو می باشند ولی مسوولانشان این مشکلات را رفع می کنند.

کاپیتان تیم فوتبال زنان استقلال خوزستان با بیان این که از باشگاه می خواهیم که حمایتمان کند، اظهار کرد: مدیران باشگاه قبل از هر بازی به ما شوک می دهند و بیان می کنند امکان دارد که دیگر تیم داری نکنیم. از وقتی که مدیرعامل باشگاه تغییر کرده هست، با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنیم. واقعا این چنین مشی کردن درست نیست.

وی گفته بود: ما با بیم و لرز وارد زمین می گردیم و در حالی که در نیم فصل دوم کارکرد بهتری نسبت به نیم فصل اول داشته ایم ولی مدیران باشگاه روحیه ما را خراب می کنند. یعنی زنان این قدر  اعتبار ندارند که مسوولی برای آنان هزینه کند؟ یعنی در استان خوزستان هیچ کسی نیست که به ما کمک کند؟

یعنی زنان این قدر  اعتبار ندارند که مسوولی برای آنان هزینه کند؟ یعنی در استان خوزستان هیچ کسی نیست که به ما کمک کند؟ رحیمی عنوان نمود: واقعا  تمام تیم از این وضع دلخور هست و به چه سبب تیمی که با غیرت کار می کند و تمام اعضای آن یکدل می باشند را این چنین رها می کنند و بیان می کنند امکان دارد تیم داری نکنیم.

وی اضافه کرد: ما با عنوان باشگاه استقلال در لیگ برتر شرکت می کنیم ولی از ما پشتیبانی نمی توان. ما مشکلات زیادی داریم؛ برای بازی هفته گذشته برابر خرم آباد نیز با پیگیری های زیادی که سرپرست تیم داشت، اعزام گردیدیم که شرایط ساکن کردن و تغذیه مان بسیار بد بود. ما به هتل نرفتیم و در خوابگاهی که اصلا وضع خوبی نداشت، ساکن کردن داشتیم و بازیکن های تیم تا صبح از سرما یخ زدند!

ما به هتل نرفتیم و در خوابگاهی که اصلا وضع خوبی نداشت، ساکن کردن داشتیم و بازیکن های تیم تا صبح از سرما یخ زدند! این بازیکن تیم فوتبال زنان استقلال خوزستان افزود: این هفته نیز بازی مهمی با ذوب آهن داریم و در حالی که انتظار می رفت با توجه به نتیجه های خوبی که در نیم فصل دوم گرفته ایم، شرایط خوب تر گردد ولی خبری از خوب تر شدن وضع نیست. واقعا این نوع مشی با تیم زنان درست نیست.

وی گفته بود: یعنی در استان خوزستان که دارای مراجع مالی زیادی هست، کسی توان ندارد از عهده هزینه یک تیم فوتبال زنان که فراوان هم نیست، بربیاید. اگر ارگانی مبلغ جزئی به ما کمک کند، مشکلات ما حل خواهد گردید.

رحیمی در انتهاء نیز اظهار کرد: حتی دیروز دکتر فتحی، فیزیوتراپ باشگاه ارتباط برقرار کرد و اظهار کرد که باشگاه اعلام نموده که بازیکن های تیم زنان دیگر برای فیزیوتراپی به مرکز درمانی او نروند و این تصمیم در حالی گرفته شده هست که شش بازیکن تیم ما مصدوم می باشند. خود من از ناحیه مچ پا با مصدوم شدن رو به رو هستم و به فیزیوتراپی احتیاج دارم. ما برای دیدار با ذوب آهن مجبوریم که با چنین شرایطی بازی کنیم. سؤال من این جا هست که مگر زنان چه فرقی با آقایان دارند که ما را از فیزیوتراپی محروم می کنند؟

انتهای پیام