صادق تندرستی در اظهار کرد وگو با ایسنا، با اشاره به بارش برف در بلندای تازار از آغاز هفته جاری، اظهار کرد: با بارش سنگین برف از اوائل هفته در منطقه تاراز، علاوه بر پایگاه امداد و رهایی هلال احمر که در منطقه فعال است، به سایر نیروهای هلال احمر اعلام آماده باش گردید.

وی دنبال کرد: از روز شنبه تا بامداد یکشنبه ۲۲ خودوری دستخوش در برف در کانون تازار رهاسازی و سرنشنیان این خودروها در پایگاه هلال احمر ساکن کردن اضطراری داده گردیدند. علاوه بر این از شب یکشنبه و با آغاز دو مرتبه بارش برف در بلندای تازار فاز دوم امدادرسانی آغاز گردید.

معاون امداد و رهایی جمعیت هلال احمر خوزستان اضافه کرد: از شب یکشنبه تاحالا نیز ۳۸ خودروی دستخوش در برف در منطقه تاراز رهاسازی شده اند و در مجموع از آغاز هفته جاری تا به این لحظه حدود ۶۰ خودروی دستخوش در برف در این منطقه رهاسازی و حدود ۲۷۰ سرنشین در پایگاه امداد و رهایی تاراز ساکن کردن اضطراری یافتند.

علاوه بر این از شب یکشنبه و با آغاز دو مرتبه بارش برف در بلندای تازار فاز دوم امدادرسانی آغاز گردید. در حال حاضر نیز امدادرسانی در منطقه تازار همچنان ادامه دارد.

در این مدت خودروهای دستخوش دربردارنده خودروهای بدون زنجیر چرخ و یا خودروهایی بودند که از زنجیر چرخ خود استفاده نمی کردند.

انتهای پیام