نماینده حقوقی یوسی مس در خوزستان با اشاره به اینکه خوزستان از نمایندگی های فعال است که در زمینه سیستم آموزشی یوسی مس از سال ۹۱ فعالیت می کند اظهار کرد: تا کنون موفق به کسب حدودا ۵۰ افتخار علمی در سطح کشوری و جهانی شده است.

به گزارش خوزپرس، شادی لدنی افزود: دانش آموزان خوزستانی بسیار مستعد و توانایی های بالایی دارند که این سیستم در پیشبرد اهداف عالی اموزشی و پیشرفت تحصیلی دانش اموزان گامهای مثبتی برداشته است.
وی عنوان کرد: از نظارت دفتر مرکزی یوسی مس در تهران ( موسسه نواندیشان پرتو راه ابریشم، نمایندگی یوسی مس ایران) و حمایتهای مسوولین اداره کل، جناب تقی زاده و مسوول مشارکتهای این اداره اقای بلدی، مدیریت اموزش و پرورش ناحیه یک، اقای موسوی و اقای ساکی مسوول مشارکتهای این ناحیه، مدیریت ناحیه ۲ اقای رئیسی تقدیر می کنم، این موفقیت حاصل تلاشها و همکاریهای مثبت مدیران و مسوولین اموزش و پرورش تقدیر و تشکر می کنیم.

نماینده حقوقی یوسی مس در خوزستان بیان کرد: این دانش آموزان از تابستان در کمپهای علمی با وجود شرایط اب و هوایی گرم و گاهی خاک الود با مدرسین مربوطه، تمرینات بالای ذهنی را به انجام رسانده و سرانجام به عنوان نمایندگان استان به مسابقه جهانی که در کشور مالزی در تاریخ ۱۹ و ۲۰ اذر برگزار شد، اعزام شدند و نتیجه این تلاشها کسب مقام دوم جهان در سطوح مبتدی، متوسطه و پیشرفته شد.
لدنی در پایان ضمن تشکر از والدین این دانش آموزان و مدرسین پرتلاش، گفت: امید است در سالهای اینده با همکاری مستدام، مسیر موفقیت مسیری پیوسته باشد.