مهراب فلسفی زاده در گفت و گو با خبرنگار خوزپرس در اهواز اظهار داشت: فردا استاندار خوزستان برخی از پروژه های شهرداری شوشتر را با حضور مسئولان شهرستان و استان افتتاح می کند.

وی افزود: پروژه ورودی مسجد سلیمان ( بلوار آل طیب) با اعتبار یک میلیارد و ۶٠٠ میلیون تومان از محل اعتبارات جاری شهرداری شوشتر آماده افتتاح است.

شهردار شوشتر بیان کرد: این پروژه با طول یک هزار و ۲۰۰  متر و سطح زیر آسفالت ٢١ هزار متر مربع و اجرای فضای سبز در ١٢ هزار متر مربع فردا آماده افتتاح است.

فلسفلی با اشاره به پروژه بلوار دانشگاه ( ورودی گتوند) تصریح کرد: پس از بازدید و سفر دور گذشته استاندار خوزستان به ورودی گتوند و تاکید ایشان، شهرداری شوشتر علمیات اجرایی این پروژه را آغاز کرد.

وی با اشاره به افتتاح این پروژه عنوان کرد: پروژه ساماندهی ورودی گتوند به طول ٧۵٠ متر و با اعتبار یک میلیارد و ٢٠٠ میلیون تومان به اتمام رسیده است.

شهردار شوشتر گفت: اعتبار این پروژه ۵٠ درصد از محل اعتبارات جاری شهرداری و ۵٠ درصد از محل اعتبارات عمرانی به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به بازدید استاندار از پروژه زیرگذر تصریح کرد: عملیات خاک برداری  پروژه زیرگذر به زودی اجرایی می شود و این پروژه هم اکنون بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و فردا استاندار خوزستان از این پروژه بازدید می کند.

فلسفلی افزود: عملیات اجرایی و نصب جداول و پایه های ورودی عقیلی انجام شده است و این پروژه به زودی افتتاح می شود.

شهردار شوشتر در پایان خاطر نشان کرد:شهرداری شوشتر در تلاش است در راستای ارائه خدمات به شهروندان پروژه های در دست اقدام را تا پایان سال جاری تکمیل و افتتاح کند.

انتهای پیام/