به گزارش خوزپرس،  آیت اله محسن حیدری سه شنبه در آیین تجلیل از مواکب(هیات ها) و فعالان اربعین حسینی در سرسرای اداری سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان در اهواز اظهار کرد: ثواب زیارت امام حسین (ع) بی نظیر است و خداوند برای هیچ عمل صالحی به اندازه زیارت امام حسین (ع) لطف و عنایت ندارد.
وی افزود: راز آن این است که امام حسین (ع) در راه اسلام و هدایت الهی شهید شد که برای محقق کردن این هدف یعنی هدایت الهی، باید به زیارت ها، مجالس و دستاوردهای دینی توجه شود.
آیت اله حیدری با اشاره به اینکه صحنه کنونی جنگ در عراق، صحنه مبارزه نیروهای حسینی با یزیدی است ادامه داد: تروریست ها، وهابی ها و داعشی ها تجسم یزید زمان و شیعیان نیز انصار و لبیک گویان امام حسین (ع) هستند.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در آستانه اربعین حسینی، شور و عشق به امام حسین (ع)، دل ها را برای شرکت در این مانور بزرگ شیعه بی تاب کرده است.
وی ابراز امیدواری کرد: امسال زیارت اربعین، بی نظیر و با شکوه تر از هرسال باشد و توفیق شرکت در این حرکت تاریخی را داشته باشیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان نیز اظهار کرد: به نظر می رسد امسال آیین اربعین حسینی از نظم و نظام کاملتری برخوردار باشد و سازمان حج و زیارت و مجموعه بعثه رهبر معظم انقلاب سازماندهی خوبی را انجام داده اند.
حجت الاسلام محمدحسین بلک افزود: دستورات استاندار و حضور فعال وی در راس برنامه ریزی های استان، به کیفیت انجام کار کمک کرده است.
وی با اشاره به اینکه نگاه ما به اربعین حسینی، پرمعنا است ادامه داد: پیام حضرت امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) به دنیا این است که اربعین پایان کار نیست، آغاز راه است.
در این آیین، جمعی از موکب داران و فعالان اربعین حسینی با حضور جمعی از مسئولان استانی مورد تجلیل قرار گرفتند.