به گزارش خوزپرس از شوشتر، دکتر فرهاد ابول نژادیان در جلسه ای که با حضور رؤسا، مدیران و مسئولان امور مالی بیمارستان های الهادی (ع) و خاتم الانبیاء(ص) برگزار شد با اشاره به رایزنی های مکرر خود با ریاست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان داشت: خوشبختانه مذاکرات نتایج مثبتی در پی داشته و با پایان مراحل سخت کاری پروژه ها، امیدوار هستیم در نیمه دوم سال جاری، مراحل نازک کاری، افتتاح و آغاز به کار مرکز غربالگری سرطان شهرستان شوشتر و احداث اورژانس مجهز و مدرن بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) را شاهد باشیم.

وی عنوان کرد: با تکمیل این دو پروژه در سطح شهرستان شوشتر خدمات دهی وسیعی به مردم شهرستان در دستور کار قرار می گیرد و در این زمینه می کوشیم زمان تکمیل پروژه ها بسیار کوتاه باشد.

این مقام مسئول همچنین خاطر نشان کرد: که مراحل نصب و راه اندازی دستگاه MRI با سرعت و جدیت دنبال می شود و به زودی شاهد آغاز به کار این دستگاه در شهرستان خواهیم بود تا نیاز شهروندان عزیز شهرستان شوشتر و حومه به این دستگاه برطرف شود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر عنوان کرد: مرکز غربالگری سرطان شوشتر در شرایط کنونی در وضعیت نماکاری است و بزودی سرعت اجرای این پروژه شدت خواهد گرفت.

انتهای پیام/