عبدالرضا استکیدرباره جلسه احداث این پل معلق در شوشتر در گفت و گو با خبرنگار خوزپرس در شوشتر، اظهار کرد: احداث این پل با هماهنگی بخش مرکزی و حمایت های مالی نفت انجام می شود.

وی افزود: احداث این پل بزودی آغاز می شود و در تلاش هستیم تا با سرعت عمل زیادی کار اجرای این پروژه انجام پذیرید تا مشکل تردد در روستاهای حاشیه این پل برطرف شود.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت احداث این پل تاکید کرد: فرماندار شوشتر جناب دکتر سمالی به منظور کاهش مسیر تردد روستاییان میان آب و بخش مرکزی برای اجرای این پل زحمات زیادی را متقبل شده است که جا دارد از ایشان تشکر کنیم.

استکی عنوان کرد: احداث این پل معلق با همکاری و اعتبارات نفت و همکاری مناطق نفت خیز جنوب انجام می شود و با راه اندازی این پل راه ارتباطی بیش از ۴۰ روستا تامین می شود.

وی از جناب گیلانی مسئول بخش عمران سپاه تشکر کرد و گفت: با هماهنگی عمران سپاه پاسداران شوشتر، مناطق نفت خیز جنوب و همکاری فرمانداری شوشتر و بخش مرکزی این پل روی رودخانه گرگر احداث می شود تا مشکلات تردد روستائیان در بخش مرکزی دهستان مدرس و بخش میان آب برطرف شود.

بخشدار مرکزی شوشتر تاکید کرد: این جلسات تا اجرای پل معلق در نظر گرفته شده به صورت منظم برگزار می شود و در حال حاضر مکان احداث این پل تعیین شده است.

وی از تلاش های مخلصانه سرهنگ پاسدار رضا گیلانی که به صورت مجدانه برای احداث این پل پیگیری های لازم را انجام می دهند و سختکوشانه در این زمینه پیگیر هستند تشکر کرد و گفت: حمایت های فرماندار محترم جناب دکتر سمالی و پیگیری ها و تلاش های سرهنگ گیلانی در پیشبرد این پروژه تاثیر بسزایی دارد.