به گزارش خبرگزاری خوزپرس از اندیمشک، ناصر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگاران در ساختمان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اندیمشک رسانه را پل ارتباطی بین مردم و مسؤولین خواند و اظهار کرد: اصحاب رسانه در بیان خدمات و آگاهی بخشی در جامعه نقش اساسی ایفا کرده و در ترسیم آینده و امیدبخشی به اقشار جامعه نقش‌آفرینی می‌کنند.
وی وظیفه رسانه در آشنایی شهروندان با فرهنگ و قوانین را برجسته معرفی و افزود: یکی از وظایف و نقش‌های برجسته رسانه ایجاد خودباوری در جامعه بوده زیرا خودباوری زمینه ایجاد اشتغال و کارآفرینی را ایجاد کرده و یک گام مهم در کاهش نرخ بیکاری در جامعه است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک با بیان نرخ بالای بیکاری در شهرستان اندیمشک گفت: نرخ بیکاری در شهرستان اندیمشک حدود ۳۴ درصد بوده که با ایجاد خودباوری، بیان استعداد و ظرفیت شهرستان در حوزه‌های مختلف از جمله گردشگری، فرهنگی، صنایع‌دستی شاهد ایجاد زمینه اشتغال و توسعه پایدار در شهرستان خواهیم بود.

وی یکی از زمینه‌های توسعه و ایجاد اشتغال در شهرستان اندیمشک را توجه به مشاغل خانگی و ایجاد تعاونی در روستاها نام برد و تصریح کرد: جوانان اندیمشک با ایجاد مشاغل کوچک و خانگی می‌توانند زمینه را برای رفع معضل بیکاری فراهم کرده و در این زمینه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مشاغل خانگی حمایت می‌کند.

حسینی با اشاره به ظرفیت گردشگری در شهرستان اندیمشک گفت: شهرستان اندیمشک حلقه اتصال استان‌های خوزستان، لرستان و ایلام است که توجه به استعداد و ظرفیت طبیعت شهرستان اندیمشک زمینه ایجاد مشاغل در حوزه گردشگری را فراهم کرده و توسعه، اشتغال و رونق اقتصادی را برای شهرستان به ارمغان خواهد آورد.