به گزارش خوزپرس، پیکر پاک و مطهر شهید جبار عراقی (طرفی)، از مدافعان حرم حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) با ندای مرگ بر آمریکا و لبیک یازینب (س) بر دستان اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان، دوستان و همرزمانش در اهواز تشییع شد.

در ابتدای این مراسم که در خیابان شریعتی،  مردم شهرهای مختلف خوزستان از جمله اهواز، کوت عبدالله، سوسنگرد، حمیدیه و هفتگل با مشت‌های گره کرده برای دقایقی شعار مرگ بر آمریکا سر دادند و اعلام کردند هرگز تسلیم زورگویی‌های استکبار نخواهند شد.

همچنین این سند جنایت آمریکا، این گل پرپر شده هدیه به رهبر شده، این گل پرپر از کجا آمده از سفر شام بلا آمده و لبیک یا حسین از دیگر شعارهایی بود که مردم خوزستان در تشییع این دلاورمرد شهید سردادند.

عده زیادی از مردم که در خیابان از تشییع پیکر پاک شهید عراقی مطلع شده بودند برای تبرک جستن خود را به کنار تابوت مزین به پرچم ایران این شهید می‌رساندند و دقایقی در کنارش با خدای خود نجوا می کردند.

پس از مراسم تشییع شهید عراقی به گلزار شهدای اهواز منتقل شد و بعد از خواندن تلقین توسط یکی از روحانیون، پیکر مطهر این مدافع حرم در کنار مزار شهید فرشاد حسونی‌زاده (چلداوی)، مزار شهید حمیدرضا فاطمی‌اطهر (حمید ممبینی)  و مزار شهید عبدالکریم جهانگرد اهوازی آرام گرفت.