فرمانده نیروی انتظامی خوزستان عنوان کرد: هفته گذشته با اجرای متوالی در شهرستان های مختلف استان بیش از ۱۳۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز کشف و در این ارتباط ۷۱ نفر دارندگان سلاح های غیرمجاز دستگیر شدند.
به گزارش خبرنگار خوزپرس، سردار حیدر عباس زاده در حاشیه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خوزستان که ظهر امروز شنبه ۲۵ شهریورماه در جمع خبرنگاران در معاونت اجتماعی استان برگزار شد، با اشاره به اینکه نیروی انتظامی استان در راستای ارتقای امنیت اجتماعی در سطح خوزستان به ویژه مقابل با تیراندازی های غیر مجازی که در مراسم عزا وعروسی واستقبال از حاجیان و … انجام می شود برنامه ریزی بسیار خوبی را دستور کار قرار دادند، اظهار کرد: هفته گذشته با اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در سطح استان بیش از ۱۳۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز کشف و در این ارتباط ۷۱ نفر دارندگان سلاح های غیرمجاز و کسانی که در مناسبت ها تیراندازی می کردند ،توسط همکاران مان در یگان های انتظامی این قبیل افراد شناسایی و دستگیر شدند.

وی عنوان کرد: از مردم استان خوزستان تقاضا دارم در مناسبت های از جمله عروسی ها، عزداری، استقبال و یا بدرقه حجاج تیراندازی انجام نشود.

سردار عباس زاده بیان کرد: از بزرگان، افرادی که در راس طوایف هستند عنایتی داشته باشند و با این افرادی که تیراندازی های می کنند صحبت کرده چرا که این تیراندازی ها نتیجه اش نارضایتی و دغدغه ی مردم است، پرهیز کنند.

وی گفت: جای این امیدواری است که نیروی انتظامی استان با همکاری مردم خوزستان بتواند در این راستای یک مقابله منطقه داشته باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان در پایان عنوان کرد: سلاح های کشف شده برابر روش جاری و دستورالعمل هایی که وجود دارد، برای آنها پرونده تدوین و به مراجع قضایی به همراه متهمان آنان تحویل داده می شوند.