به گزارش خوزپرس از اهواز، احمدعلی آهنگر شوشتری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا – منطقه خوزستان، اظهار کرد:  حوالی ساعت ۱۹ امروز (۲۴ شهریورماه) غرق شدگی دو نفر در رودخانه کارون در موقعیت روستای تخت قیصر به پایگاه ساحلی شنگل زاده هلال احمر گزارش شد.

وی افزود: بلافاصله با اعزام تیم امدادی عملیات جستجو برای یافتن این دو جوان آغاز شد و تاکنون اثری از این دو نفر پیدا نشده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شوشتر ادامه داد: متوفیان این حادثه دو جوان ۲۴ ساله مسجدسلیمانی و ۲۱ ساله شوشتری به نام‌های محمود بهداروند و رامین مددی کاهکش و با یکدیگر خویشاوند هستند.

آهنگر شوشتری همچنین به انتقال سه مصدوم یک حادثه دیگر امروز به مرکز درمانی شوشتر اشاره و تصریح کرد:  این سه مصدوم به علت خفگی در آب، گرمازدگی، سرخوردگی و ترومای سر دچار حادثه شده بودند که با انجام کمک های اولیه توسط امدادگران پست ساحلی شهید شنگل زاده نجات یافتند

وی با اشاره به انتقال این سه مصدوم به مرکز درمانی افزود: ترومای سر ناشی از سرخوردگی برای یک نوجوان ۱۳ ساله رخ داده بود.

رئیس جمعیت هلال احمر شوشتر عنوان کرد: در حادثه دیگری که امروز رخ داد یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که در اثر جریان سریع و مد آب و همچنین خرابی ترمز در رودخانه شوشتر غرق شده بود، توسط امدادگران هلال احمر شوشتر و با استفاده از تجهیزات امدادی از رودخانه خارج شد.

انتهای پیام