به گزارش خوزپرس، عصر امروز نشست خبری حسین بهرام‌نژاد، دبیر جشنواره قطرات سپید خوزستان در ساختمان بسیج دانشجویی خوزستان برگزار شد.

بهرام‌نژاد اظهار داشت: از اوایل تیرماه امسال به منظور برگزاری جشنواره قطرات سپید که متشکل از دو جشنواره هنری ادبی است برنامه‌ریزی کردیم.

وی افزود: برای تخصصی شدن جشنواره قطرات سپید دو جشنواره ادبی(چکامه) و هنری(جوانه) را از هم تفکیک کردیم و برای هر کدام تعدادی کارشناس و داور با سابقه به منظور موضوعات داوری و نحوه برگزاری صحیح انتخاب کردیم.

دبیر جشنواره قطرات سپید خوزستان گفت: در بخش ادبی تمرکز ما بر شعر، داستان و متون ادبی خواهد بود و در بخش هنری بر روی عکس، پوستر و فیلم برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی عنوان کرد: در این جشنواره دغدغه‌های انقلاب نظیر سبک زندگی، جمعیت، اقتصاد مقاومتی و امر به معروف و نهی از منکر بیان می‌شود و در این راستا از دانشجویان هنرمند استفاده می‌شود.

بهرام‌نژاد اظهار داشت: دانشجویان خوزستانی به منظور بیان مشکلات و دغدغه‌های انقلاب در قالب گروه‌های جبه انقلاب فرهنگی ساماندهی می‌شوند.

وی افزود: در هر بخش به ۳نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا می‌شود و یک نفر نیز به عنوان شایسته تقدیر معرفی می‌شود.

دبیر جشنواره قطرات سپید خوزستان گفت: در سال‌های گذشته دانشگاه شهید چمران اهواز در زمینه هنری و دانشگاه علوم پزشکی اهواز در زمینه ادبی موفقیت‌های خوبی را کسب کردند.

امین کریمی، دبیر جشنواره جوانه، اظهار داشت: در سال‌ گذشته با وجود سطح پایین تبلیغات به علت مشکلات مالی توانستیم در هر بخش ۵۲اثر را از سوی دانشجویان هنرمندان دانشگاه شهید چمران اهواز دریافت کنیم.

وی افزود: در ۱۶آذرماه امسال آثار برگزیده دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز جهت شرکت در مسابقه استانی قطرات سپید به بسیج دانشجویی خوزستان معرفی می‌شود.

دبیر جشنواره جوانه گفت: موضوعات آزاد است اما تمرکز آثار ما بیشتر بر روی اقتصاد مقاومتی و نقد درون گفتمانی خواهد بود.