به گزارش پایگاه تحلیلی خبری خوزپرس، سید رضا موسوی رئیس شورای اسلامی استان خوزستان در جواب خبر پایگاه خبری خوزپرس مبنی بر برگزاری انتخابات عضو شورای شهرستان شوشتر که روز گذشته در این رسانه رسمی منتشر شده است با گفت و گویی اختصاصی خبر درج شده را بررسی و جواب دادند.

سید رضا موسوی در گفت و گوی اختصاصی با خوزپرس اظهار داشت: با توجه به ماده ۴ آیین نامه شورای اسلامی شهر، قانون تشکیلات و انتخابات شوراها و شهرداران کشور به صورت کامل این موضوع را توضیح داده است که اعضای محترم شوراها باید از این قانون تبعیت کنند.

وی افزود: نماینده شورای اسلامی شهر در شورای شهرستان در سال اول و تا پایان دوره ۴ ساله بوده است و این جزو قوانین ابتدایی و پایه شوراها است.

رئیس شورای اسلامی استان خوزستان با اشاره به بند و قوانین برگزاری انتخابات شورای شهرستان بیان کرد:  فقط در صورت فوت، استعفا یا لغو عضویت آن نماینده در شورای شهر (حکم مراجع قضایی یارای هییت حل اختلاف شوراهای استانداری) نماینده شورا در شورای شهرستان قابل تغییر است.

سید رضا موسوی در جواب خبر درج شده مبنی بر برگزاری انتخابات عضو شورای شهرستان تصریح کرد: قانون به صورت مشخص این مورد را بیان کرده و صحبت‌های آقای حافظی عضو شورای شهر شوشتر و عضو شورای شهرستان نیز کاملاً مستدل و قانونی صورت گرفته است.

رئیس شورای اسلامی استان خوزستان به درج خبر پایگاه تحلیلی خبری خوزپرس اشاره کرد و از این رسانه مردمی جهت شفاف سازی اذهان عمومی مردم تقدیر و تشکر کرد.

  • خبر درج شده در روز گذشته
خوزپرس گزارش ویژه می دهد؛ قابل توجه مسئولان استان خوزستان؛

اقدامی عجیب در شورای شهر شوشتر شوشتر/کاظمی نژاد: هر سال می‌توانید برای عضو شورای شهرستان انتخابات برگزار کنید/ رئیس شورای شهر شوشتر: ما الان تصمیم گرفته‌ایم فرد دیگری در شورای شهرستان باشد
http://www.khuzpress.ir/news/5416/%D8%A7%D9%82%D8%AF%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D8%B9%D8%AC%DB%8C%D8%A8-%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D9%87%D8%B1-%D8%B4%D9%88%D8%B4%D8%AA%D8%B1-%D8%B4%D9%88%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DA%A9%D8%A7