به گزارش پایگاه تحلیلی خبری خوزپرس از شادگان، فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شادگان در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان که با محوریت بزرگداشت هفته مقام معلم در سالن جلسات فرمانداری تشکیل گردید، بر لزوم  برگزاری هرچه بهتر و با شکوه تر برنامه‌های گرامیداشت هفته مقام معلم در این شهرستان تاکید کرد.

بهروز فرج اللهی فرماندار شادگان در نشست شورای آموزش و پرورش شادگان عنوان داشت: برنامه ریزی دقیق زمینه قطبی شدن این شهرستان به‌عنوان قطب قرآنی و احداث دارالقرآن مرکزی در خور و شأن منزلت دانش آموزان فراهم شده است.

فرج اللهی در ادامه جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید استاد مرتضی مطهری و روز معلم، بر لزوم  برگزاری هرچه بهتر و با شکوه تر برنامه‌های گرامیداشت هفته مقام معلم تأکید کرد و گفت: اجرای برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم باید به نحو مطلوب و مؤثری انجام شود تا بتوانیم گوشه‌ای از زحمات آنان را جبران کنیم و همچنین خواستار همکاری و هماهنگی همه اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان شادگان در اجرای برنامه‌های  هفته بزرگداشت مقام معلم در سطح شهرها و بخش‌های تابعه شهرستان شد.

همچنین فرماندار شادگان گفت: به استناد پنجمین جلسه شورای هماهنگی امور حقوقی، دستگاه‌های خدمات رسان  بدون هماهنگی با فرمانداری از قطع انشعاب ادارات و  دستگاه‌های اجرائی خودداری کنند.

به گزارش خوزپرس از شادگان؛  تشکیل کلاس‌های کنکور به مدت ۶ هفته قبل از برگزاری امتحانات کنکور، تقویت دانش آموزان شرکت کننده در جشنواره قرآنی زیدون، تبدیل برق دیموند مدارس به ۳ فاز، حمایت از دانش آموزان مستعد جهت ورود به رشته‌های پایه در دانشگاه‌ها، و عدم قطع برق مدارس تا پایان خرداد ماه سال جاری از مصوبات اولین  جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بود.