به گزارش خوزپرس از شوشتر، محسن محمدی زاده مدیر اجرایی هیات متوسلین به طفلان مسلم در نشستی خبری اظهار داشت: این مراسم برای سیزدهمین سال متوالی در شب نخست محرم(دوشنبه ١٩شهریور ماه) برگزار می شود.
وی افزود: این مراسم در شوشتر سابقه ٩٠ ساله دارد و ١٣ سال است از سوی این هیات اجرا می شود، این مراسم با حضور مهمانان ویژه استانی بویژه آیت الله جزایری نماینده ولی فقیه در استان، دکتر شریعتی استاندار خوزستان، حجت الاسلام خاکبازمدیر کل اوقاف و امور خیریه، دکتر ایزدی مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان، حجت الاسلام بلک مدیر کل سازمان تبلیغات خوزستان، سردار خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا و… در این مراسم حضور دارند.
مدیر اجرایی هیات متوسلین به طفلان مسلم تاکید کرد: این مراسم در شب دوشنبه١٩ شهریور راس ساعت٢٢از محل مسجد ابریشمکاران به سمت بقعه امامزاده عبدالله آغاز می شود.
وی عنوان کرد: در این مراسم قرار است توافق نهایی ثبت مراسم در فهرست آثار معنوی انجام شود و مداح این مراسم نیز حاج صادق آهنگران است.
محمدی از مسئولان شهرستان برای حمایت و همکاری در برگزاری این مراسم تشکر کرد.
گفتنی است، این مراسم به همت هیئت متوسلان به طفلان مسلم مسجد ابریشمکاران و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شوشتر برگزار می شود