به گزارش خبرنگار خوزپرس در اندیمشک، آئین تجلیل از خبرنگاران در حالی همزمان با روز خبرنگار برگزار شد‌ که در لیست دعوت‌شدگان نامی از بسیاری خبرنگاران خبرگزاری‌های ملی، استانی و شهرستان، وجود نداشت.
این موضوع در حالی اتفاق افتاده است که ادراره ارشاد اسلامی اندیمشک خانه اول رسانه‌ها در کشور محسوب شده و در حمایت از خبرنگاران و توسعه فضای آزاد اطلاع‌رسانی یار و همراه خبرنگاران باید باشد.
  اما امروز درب‌های اداره ارشاد اسلامی اندیمشک به روی خبرنگاران بسته و خبرنگاران در روز خود باز هم مظلوم بوده و فراموش شدند.
عدم دعوت از آن‌ها در حال اتفاق افتاده که سابقه برخی از چهره‌های از قلم افتاده به مرز یک ده فعالیت با رسانه‌های ملی رسیده و عدم دعوت از خبرنگاران در نوع خود جالب توجه است.
اما عدم دعوت از خبرنگاران رسانه‌های ملی، استانی و شهرستان اندیمشک وقتی جالب می‌شود که رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک خود از اصحاب رسانه و فردی آگاه در زمینه رسانه‌ای است.
این فراموش‌کاری با تنین وحدت و سازندگی، و هم‌افزایی مغایر بوده و اسباب آزرده خاطر خبرنگاران را فراهم و مظلومیت طلایه‌داران عرصه آگاهی را یک‌بار دیگر روشن ساخت.
نماینده مردم اندیمشک، فرماندار و نماینده ولایت فقیه در شهرستان بر وحدت تاکید داشته و هم‌صدایی مسئولین توسعه اقتصادی و فرهنگی را در شهرستان شتاب بخشیده و رضایت شهروندان از تلاش‌های انجام شده نشاط اجتماعی در شهرستان را جلوه گر کرده و حرکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برخلاف طنین و سیاست وحدت و هم‌افزایی شهرستان بوده و امیدواریم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مانع تبعیض و نگاه سطحی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک شود.