حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌رضا حسین‌ پور در گفت‌وگو با خبرنگار خوزپرس در اندیمشک با بیان اهمیت توجه به گسترش فرهنگ اهل‌بیتبیت (ع) یک نیاز مهم معنوی و اجتماعی در جامعه معرفی و اظهار کرد: آیین ویژه گل‌باران حرم متبرک حضرت فاطمه معصومه (س) در شب میلاد متبرک این بانوی کریمه اهل بیت (ع) برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری سالانه آئین گل‌باران حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(ع) در شب میلاد با برکت ایشان افزود: این آیین ویژه در شامگاه روز دوشنبه از ساعت ۲۱ از درب شماره یک حرم متبرک حضرت معصومه ( س) آغاز می‌شود.
مسؤول کاروان گل‌باران حرم حضرت معصومه(س) عنوان کرد: در این مراسم مردم شهر یک هزار شهید اندیمشک ضمن تجلیل و پاسداشت اهل بیت (ع)، حرم متبرک حضرت معصومه ( س) را با بیش از ۱۰ هزار شاخه گل، گل‌باران می‌کنند.
وی گفت: این آیین پر خیر و برکت، سنت ویژه و  هر ساله مردم ولایت مدار اندیمشک بوده و با همکاری هیئت فرهنگی و مذهبی بیت الزهرا ( س) و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، برگزار می‌گردد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین پور بیان کرد: هم چنین با پیگیری‌های صورت گرفته کاروان عاشقان اهل بیت (ع) با حضور ۵۰۰ نفر از شهروند اندیمشکی از این شهرستان به محل متبرک حرم حضرت معصومه اعزام و در این طرح عظیم معنوی و فرهنگی، مشارکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: هدف از این طرح معنوی، گسترش سبک زندگی اسلامی و گسترش فرهنگ اهل بیت (ع) در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فردی است.
مسؤول کاروان گل‌باران حرم حضرت معصومه(س) خاطر نشان کرد: هم چنین طبق پیگیری‌های صورت گرفته، از شهروندان اندیمشکی مقیم استان‌های تهران، البرز، قم، اصفهان، اراک و دیگر شهرهای کشور نیز همراه با رزمندگان مدافع حرم و هشت سال دفاع مقدس، جانبازان و خانواده عالی قدر شهدا، در این طرح عظیم فرهنگی، مشارکت می‌کنند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین پور تصریح کرد: تلاوت قرآن و ادعیه‌های مذهبی، دیدار با شخصیت‌های فرهنگی و مذهبی و زیارت حرم متبرک حضرت معصومه(س) از دیگر ویژه برنامه‌هایی است که در این آیین ویژه و با مشارکت مردم ولایتمدار سنگربان مقاوم کرخه و دز در ۸ سال دفاع مقدس، برگزار می‌گردد.