به گزارش خوزپرس از اندیمشک، صادق جعفری چگنی در آئین تودیع و معارفه دادستان و رئیس دادگستری اندیمشک پیش از ظهر امروز در تالار شهید مطهری اندیمشک اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته  کمبود نیروی انسانی تا میزان قابل توجهی در شهرستان اندیمشک در حوزه قوه قضاییه رفع شد.

وی افزود: به جهت مقابله با زمین‌خواری، شورای صیانت از اراضی برگزار و بیش از ۱۰۰ هکتار از اراضی باز پس گیری شد و حدود ۵۰ قطعه زمین غیر مجاز در کوی لور پاک‌سازی انجام گرفت و خدمات گسترده‌ای نیز در شهر چم گلک انجام شد.

دادستان سابق عمومی و انقلاب اندیمشک در ادمه گفت: پاک‌سازی مناطق آلوده به مواد مخدر یکی از اقدامات ماندگار دست قوه قضاییه و نیروی انتظامی شهرستان اندیمشک است.

وی رأی قاطع به باز پس گیری اراضی پادگان امام رضا( ع) با مساحت ۲۳۰ هکتار را یک نمونه از اقدامات شورای صیانت از اراضی معرفی و تصریح کرد: باز پس گیری ۴۰ هکتار در ورودی‌های شهرستان، بخشی دیگر از خدمات قوه قضاییه در شهرستان اندیمشک است.

جعفری چگنی اظهار با اشاره به ثبت رسیدن سه قتل در شهرستان اندیمشک بیان کرد: بیش از ۱۰ پرونده با توجه به سنت حسنه شورای حل اختلاف در شهرستان اندیمشک حل و فصل شد.