ه گزارش خوزپرس و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خوزستان، سرهنگ جلیل زبیدی در تشریح این خبر اظهارکرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان حرفه ای، ماموران انتظامی ۲ سارق سیم برق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقامات قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
وی بیان کرد: متهمان در تحقیقات پلیس با مشاهده مستندات و مدارک مستدل، به ۱۲ فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان ماهشهر اعتراف کردند.
سرهنگ زبیدی در پایان با اشاره به اینکه سارقان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام نمایند، تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.
دستگیری ۲ سارق حرفه ای کابل های مخابراتی و برق در “اندیمشک”
 فرمانده انتظامی اندیمشک از شناسایی و دستگیری ۲ سارق حرفه ای کابل های مخابراتی و سیم های برق با ۱۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
 سرهنگ “محمد عزیزی” درتشریح این خبرگفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل های مخابراتی و سیم برق در سطح شهرستان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی در ادامه افزود: کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت با تلاش شبانه روزی و تحقیقات گسترده ۲ سارق را شناسایی و در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند .
سرهنگ عزیزی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات بعمل آمده به ۸ فقره سرقت کابل مخابراتی و ۹ فقره سرقت سیم برق در این شهرستان اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک در در خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند.