پیمان جهانگیری عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خوزپرس در اندیمشک اظهار کرد: جلسات اختصاصی در ارتباط با آتش‌سوزی جنگل‌های بلوط روز یکشنبه با مدیران مربوطه انجام و ستاد بحران در محل فرمانداری تشکیل جلسه داد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در جهت اطفا حریق افزود: تمام اقدامات لازم برای تسریع در روند مهار این حریق انجام شده و دستگاهای اجرایی با تمام توان در حال تلاش هستند.

فرماندار اندیمشک با اشاره به تلاش جدی مسؤولان شهرستان برای مهار آتش سوزی‌ها در جنگل‌های الوار گفت: عوامل انسانی دخیل در آتش‌سوزی منگره شناسایی شدند.

وی افزود: مردم و مسؤولان پا به پای هم وارد عمل شده‌اند و این تلاش‌ها تا مهار کامل آتش سوزی ادامه خواهد داشت و تصریح کرد: عوامل انسانی دخیل در آتش سوزی منگره شناسایی شده است و با متخلفانی که موجب آسیب به سرمایه‌های ملی می‌شوند برخورد قاطع خواهیم کرد.

جهانگیری با اشاره به آتش‌سوزی بخشی از جنگل های بلوط منگره و قیلاب در بخش الوار گرمسیری در عصر روز شنبه گفت: همچنین جنگل‌های منطقه دشت لاله و چاوونی نیز دچار حریق شده که تلاش‌ها برای مهار آتش ادامه دارد.

نماینده دولت تدبیر در اندیمشک گفت: دقایقی پیش نیروهای اطفا حریق با توجه به سخت گذر بودن منطقه از بالگرد برای انتقال نیروها استفاده شد.