علی عماد در گفت وگو با خوزپرس در اندیمشک اظهار داشت: اجرای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مهم ترین گام دولت برای توسعه استان خوزستان است/ توافق هسته ای حقانیت ملی و فرهنگ انقلابی ما را به دنیا ثابت کرد.
وی با اشاره به اهمیت توسعه بخش کشاورزی و تولیدات در این حوزه یکی از مهم ترین ظرفیت های کارآفرینی و تقویت توان ملی ما در محور شکوفایی استان خوزستان دانست و افزود: دولت تدبیر و امید پس از سال ها منابع مالی مورد نیاز برای اجرای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری را تامین و اجرای این طرح را عملیاتی کرد تا علاوه بر زمینه ایجاد بیش از ۱۷ هزار شغل در شهرهای این استان، به دنبال داشته و در صورت ایجاد امکان بهره گیری از ظرفیت صنایع تبدیلی در شهرهای مختلف خوزستان، به ازای هر هکتار ۱۷ نفر صاحب شغل و درآمد پایدار می شود.
قائم مقام ستاد اصلاح طلبان روحانی در خوزستان بیان کرد: با اجرای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری امکان توسعه خدمات زیست محیطی نیز در استان خوزستان فراهم و ما باید بدانیم نگاه دولت تدبیر و امید به مردم خوزستان یک نگاه ویژه است و تحقق این طرح عظیم کشاورزی در استان، گواه این مقوله است.
وی گفت: امروز با پیگیری سربازان دیپلماسی دولت تدبیر و امید، توافق هسته ای انجام و حق ملی و انقلابی ما در عرصه تولید و استفاده از انرژی هسته ای به دنیا ثابت و پروژه ایران ستیزی دشمن به شکست رسید و ایران به عنوان یک کشور صلح طلب در دنیا معرفی شده است.
عماد با بیان اینکه بیش از دولت تدبیر و امید ما ساده ترین تجهیزات پزشکی مورد نیاز شبکه بهداشت و درمان کشور را از خارج و آن هم به سختی وارد می کردیم و بیمارستان های ما حتی در زمینه نخ بخیه هم با مشکلات جدی مواجه شده بودند، افزود: خدمات حوزه بهداشت و درمان این دولت منحصر به فرد است و امروز به دنبال اجرای طرح سلامت یارانه نقدی به صورت هدفمند به بخش سلامت و بهداشت منتقل شده و سهم پرداختی مردم در زمینه درمان کاهش یافته است.
قائم مقام ستاد اصلاح طلبان روحانی در خوزستان کارهای انجام شده در بخش بهداشت را در دولت یازدهم گامی بلند در جهت توسعه خدمات در این حوزه دانست و افزود: اجرای طرح سلامت یکی از کارهای بزرگ دولت یازدهم بود که یک مطالبه بحق ملت از دولت بوده است.
عماد گفت: وضعیت مردم در حوزه بهداشت رو به بهبود است و خدمات این حوزه رضایت شهروندان را به دنبال داشته و در عرصه داخلی، اقتصادی و سیاست خارجی نیز دولت توفیقات ماندگاری داشته است که استمرار دولت تدبیر و امید بیش از گذشته مسیر توسعه و تعالی ایران اسلامی را در هر عرصه و حوزه ای فراهم می کند.