نعمت الله آلبوغبیش معاون فرماندار شادگان در گفت و گو با خبرنگار خوزپرس در شادگان از تاسیس اداره راهداری و حمل و نقل در این شهرستان خبر داد و گفت: مذخور شاوردی بعنوان اولین سرپرست این اداره رسما” معرفی شد.
معاون فرماندار شادگان افزود: تاکنون شهرستان شادگان فاقد اداره حمل و نقل بوده و امور راهداری توسط اداره راه و شهرسازی انجام می شد .
وی یادآور شد: از این به بعد اداره راهداری و حمل و نقل شادگان بصورت مستقل از اداره راه و شهرسازی، امورات راهداری و حمل و نقل شهرستان را انجام می دهد.
آلبوغبیش ابراز امیدواری کرد: با تاسیس اداره راهداری و حمل و نقل در شادگان و تفکیک وظایف راهداری از راه و شهرسازی شاهد شتاب بیشتری در هر دو حوزه راهداری و حمل و نقل و راه و شهر سازی باشیم.
گفتنی است معارفه مذخور شاوردی بعنوان اولین سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل شادگان با حضور ناصری نژاد رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان و نماینده مردم شادگان درمجلس شورای اسلامی، مدیران کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل استان، آلبوغبیش معاون فرماندار شادگان و جمعی از مسئولین استان و شهرستان در ساختمان مشترک ادارات راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل شادگان انجام شد.