به گزارش خوپرس از اندیمشک، فریدون حسنوند ظهر امروز در جشن میلاد امام علی(ع) و روز پدر در تالار گلهای شهر اندیمشک با بیان اینکه امروز روز بزرگی است اظهار کرد: امروز روز پدران آسمانی است یعنی روز مردانی که دل از علایق کنده و جان شیرین خود را تقدیم اسلام کرده است.

وی افزود: بسیاری از کسانی که به دنبال عدالت بودند رهبر خود را مولای ما معرفی کرده و به دنبال راه ایشان بودند.

نماینده مردم اندیمشک گفت: امام علی (ع) کسی بود که در معراج پیامبر بارها مقام ایشان را دید و امروز باید از راه ایشان در راه خداوند بودن را بیاموزیم و ادامه دهنده راه ایشان باشیم.

وی با اشاره به اینکه شیعه باید راه امام علی(ع) را در حمایت از مظلومان ادامه دهد افزود: اگر شیعه هستیم، نام و شعار ما علی است باید این راه را ادامه دهیم.

حسنوند شعار وحدت برخاسته از خواست مردم و رمز کلید موفقیت دانست و ادامه داد: نگاه امروز مردم در انتخاب وحدت ملی و سازندگی که مطالبه و خواست عمومی است.

رئیس کمیسیون انرژی گفت: ما برای هدفمان جان فرزندان خود را تقدیم کرده و هدف ما مالی نیست اما باید مشکل اشتغال رفع شود.

وی بیان کرد: شهر امروز از سکون خارج شده و در بخش عمرانی برخی از پروژه‌ها که ردیف ملی دیگر نداشت احیا شد و بعد از اشتغال عمران شهری اولویت مهم کاری در شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: مدیر و مسؤولی که از مشکلات فرار کند خائن است و مدیری که به جنگ مشکلات نرود مشکلات او را شکست خواهد داد.

حسنوند اضافه کرد: اگر مشکلات رفع نشود مردم آزرده شده و جوانی که باید مبارزه با دشمن کند خود مخالف نظام شده و هر کس که به دنبال رفع مشکلات نباشد ولایی نبوده و هر کس خود را ولایی می‌داند باید جهاد کند و از همه چیز بگذرد تا زمان را از دست نداده و چشم جوانان کشور به جمال اشتغال روشن شود.

وی وظیفه شرعی را حضور حداکثری در انتخابات دانست و عنوان کرد: بر خلاف دروغگویی دشمنان مردم تمامی مناسب و ارکان در نظام اسلامی به صورت مستقیم و غیر مستقیم انتخاب می‌شود.

رئیس کمیسیون انرژی تصریح کرد: جمهوری اسلامی تمامی ارکان خود از جمله رهبری را از طریق خبرگان انتخاب کرده و خبرگان شایسته‌ترین فرد را انتخاب کرده در جهان امروز هیچ کشوری تمام ارکان آن از سوی مردم انتخاب نمی‌شود.

حسنوند ریش سفیدان طوایف را سرد و گرم کشیده دانست و افزود: نگاه انتخاباتی شهروندان نباید طایفه‌ای باشد و از این فرصت که به ما دا ده شده به نحو شایسته باید استفاده کرد و شایسته‌ترین افراد را در انتخابات پیش‌روی انتخاب کرد.

رئیس کمیسیون انرژی با بیان اینکه شورای شهر آینده باید وظایف خدماتی که در قانون نوشته شده را انجام دهد افزود: شورای شهر جایی برای دعوای حزبی نیست و اعضای شورای شهر آینده باید به دنبال ارتباط با مسؤولان استان و اهل تعامل برای رفع مشکلات شهری و عمران و آبادانی باشد و از بازی‌های سیاسی به دور باشد.

حسنوند با اشاره به اینکه هر رای دادن نادرست هزینه دارد افزود: رای دادن خوب ثمر خواهد داشت و انتخاب نادرست هزینه برای شهرستان دارد و در صحنه انتخابات با دیده احترام به نامزدهای شورای شهر نگاه کرده و هزینه انتخاب بعد را شهرستان خواهد داد.

وی گفت: کمک کنیم از ۱۰۷ نفر بخشی با ایثار کنار کشیده تا شهروندان بتوانند انتخاب شایسته‌ای انجام دهد و ایثار را از امام علی (ع) باید بیاموزیم ایشان از سه شخص دیگر شایسته‌تر بودند اما ایثار کرد و سال‌ها برای مصلحت اسلام در خانه نشست و ایثار کرد که این یک اقدام یک درس بزرگی برای همیشه تاریخ به ما داد.
رئیس کمیسیون انرژی اظهار کرد: دشمن با شلیک موشک به سوریه و تحریم ما را‌‌ می‌آزماید و با شرکت حداکثری در‌ انتخابات یک جواب کوبنده به دشمنان اسلام و ایران بدهیم.

رئیس کمیسون انرژی پس از تقدیم چفیه مقام معظم رهبری به فرزند شهد مدافع حرم گفت: دشمن بداند ما سرباز رهبری هستیم و جان خود را فدای راه اسلام خواهیم کرد.