به گزارش خوزپرس از اندیمشک، محمد عزیزی امروز در نشست خبری که در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان برگزار شد اظهار کرد: امروز با شهادت سید مرتضی آوینی مصادف است که تصویری ناب از لحظات دوران دفاع مقدس را به تصویر کشیده‌اند و این مناسبت را به شما خبرنگاران و عموم مردم تسلیت عرض می‌کنم.

وی نقش خبرنگاران را در ایجاد و حفظ امنیت مهم دانست و افزود: زیربنای اقتصاد مقاومتی امنیت است و تا زمانی که امنیت در جامعه نباشد به سر منزل مقصود نخواهیم رسید.

فرمانده انتظامی اندیمشک با بیان اینکه امنیت کلید کارهای بزرگ در کشور است افزود: متاسفانه امروز تیراندازی در مراسمات در شهرستان اندیمشک به یک فرهنگ غلط تبدیل شده که با قلم خود باید در جهت رفع این موعضل فرهنگی اقدام شود.

وی با اشاره به فعالیت ۲۷ نفر در شهرستان اندیمشک به عنوان پلیس افتخاری اظهار داشت: در سال گذشته ۲۲۱ کیلوگرم مواد صنعتی و سنتی در شهرستان کشف شده است.

عزیزی با بیان اینکه یک دین به گردن شما اصحاب رسانه است و خواست شهروندان را از مسؤولان مطالبه کنید، خاطرنشان کرد: بحث برخی ایرادات در مبلمان شهری وجود دارد که در این زمینه نقاط شناسایی شده و در شورای ترافیک مطرح خواهد شد.

وی افزود: ۵۲۸ کیلوگرم در عملیات‌های مشترک با نیروی دزفول و استان در سال گذشته کشف شده است.

فرمانده انتظامی اندیمشک از متلاشی شدن ۱۲ باند قاچاق مواد عفیانی خبر داد و بیان کرد: ۳۳۱ نفر در ارتباط با قاچاق مواد مخدر دستگیر و به مقامات قضایی تحویل شده است.

وی از کشف ۲ دستگاه خودروی حامل لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۵۹۰ میلیون تومان در گلوگاه پل زال اندیمشک خبر داد و ادامه داد: در شهرستان اندیمشک ۱۵ درصد کاهش جرایم در سال ۹۵ با تلاش همکاران محقق شد.