نعمت اله آلبوغبیش معاون فرماندار از اجرای مسابقات بازی‌های محلی و میان پرده کمدی اجتماعی در اسکله گردشگری صراخیه تالاب بین‌المللی شادگان خبر داد و اظهار کرد: مسابقات بازی‌های محلی توسط اداره میراث فرهنگی و میان پرده کمدی به همت روابط عمومی شهرداری شادگان اجرا می‌شود.
معاون فرماندار شادگان ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت خوب ایستگاه گردشگری تالاب بین‌المللی شادگان و مجریان برنامه‌های مسابقات ورزشی بازی‌های محلی و میان پرده کمدی و اعلام آمادگی جهت پذیرایی از میهمانان نوروزی و گردشگران استانی و کشوری یادآور شد گردشگران و میهمانان نوروزی، بنا به اذعان آنان، برنامه بازدید از تالاب بین‌المللی شادگان را در برنامه‌های سالانه خود قرار داده‌اند.
وی در ادامه به محور مواصلاتی دارخوین– شادگان- خوردورق که از میان تالاب بین‌المللی شادگان می‌گذرد، اشاره کرد و افزود مناظر زیبا و دل‌نشین دو طرف این محور که همچون پل ارتباطی، دارخوین را به شادگان متصل می‌کند بسیار جالب و دیدنی است.
آلبوغبیش خاطرنشان ساخت بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده، تعداد ۱۰۰ فروند قایق فعال در ایستگاه گردشگری تالاب بین‌المللی شادگان شماره گذاری شده‌اند.