شهردار ملاثانی گفت:یکی از اهداف اجرای این برنامه معرفی ظرفیت های شهرستان بخصوص بستنی ملاثانی بوده است.

 

 

به گزارش خبرنگار خوزپرس، محمد حمیدی در جمع خبرنگاران شامگاه گذشته(دوشنبه) بااشاره به اینکه بستنی ملاثانی در سطح استان وحتی کشور از یک معرفیت خاصی برخوردار است اظهار کرد: متاسفانه تاکنون آن طوری که باید و شاید این موضوع را به هم استانی هایمان و حتی در سطح کشور معرفی نشده است و به همین دلیل این جشنوراه بستنی ملاثانی  را در تعطیلات نوروز برگزار کردیم.

 

شهردار ملاثانی گفت: این جشنوراه هم برای یک معرفی و هم برای نشاط جوانان و مردم این شهرستان و مهمانان نوروزی باشد.

 

حمیدی ادامه داد: شهرداری ملاثانی نیز بطور همه جانبه تهمیدات لازم برای میزبانی از مسافران نوروزی را انجام و سطح شهر را پاکسازی و چند چشمه سرویس بهداشتی در ورودی  وخروجی شهر که یکی از نیازهای مسافران بوده  احداث شده و همچنین مراسمات شادی دیگری نیز در همین ایام درنظرگرفته شده است.

 

وی از احداث پارک ۴هکتاری در ورودی شهرملاثانی هفته آینده خبرداد و عنوان کرد: یکی از برخجسته ترین شاخصهای این پارک نیز احداث یک آبنمای مخفی شونده که در استان برای اولین باراست در این پارک اجرا شده همچنین برای ساخت و تجهیزات پارک یک میلیارد تومان از اعتبارات شهرداری ملاثانی تامین شده است.

 

شهردار ملاثانی گفت: پارک۴ هکتاری نیز در دو فاز اجرا و قرار است هفته آینده با حضور استاندار و مسئولان شهرستانی به بهره برداری برسد.

 

حمیدی  همچنین بیان کرد: در پارک نیز بازارچه ای درحال احداث است که بصورت مستقیم ۱۰ نفر مشغول به کار می شوند.