مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: سه مجتمع آبی گردشگری آماده بهره برداری است.

به گزارش خبرنگار خوزپرس، در مراسم کلنگ زنی هتل پنج ستاره در ساحلی شهرستان کارون که ظهر جمعه۲۰ اسفندماه زده شد بابیان اینکه خوزستان از لحاظ قدمت تنوع گستردگی و پیشینه جایگاه نخست را در کشور در اختیار دارد.اظهار کرد: نتوانستیم جایگاه خوزستان را در گردشگری بشناسانیم.
وی افزود: مزیت های گردشگری خوزستان مغفول مانده است. اقتصاد جهان در آینده در گردشگری رقم می خورد.
وی افزود: هیچ استانی به اندازه خوزستان پتانسیل گردشگری ندارد. در استان های کویری در حسرت داشتن یک رودخانه هستند اما در شهرهای ما چندین رودخانه در جریان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بااشاره به اینکه گردشگری آبی در خوزستان وسیع است و جای کار زیادی دارد تصریح کرد: سه مجتمع آبی گردشگری آماده بهره برداری است.
وی درخصوص پروژه هتل پنج ستاره گفت: این پروژه در زمینی به مساحت۲۴هزار هکتار و باعرصه ی ۵ هزار و ۳۰۰ مترمربع و عیانی حدود۵۴هزار متر مربع احداث می شود.

نشان ادامه داد: در این هتل نیز در ۲۳طبقه ودارای ۴۷۰ اتاق و سویت، رستوران گردان، ایستگاه های هلیکوپتر، پارکینگ سه طبقه و تمامی امکانات رفاهی توسط بخش خصوصی منظور خواهدشد.
وی بابیان اینکه نزدیک به ۳۱۰میلیارد ریال اعتبار برای ساخت هتل درنظر گرفته شده است عنوان کرد: هتل پنج ستاره جندی شاپور قرار است ظرف مدت۳سال ساخته شود.