به گزارش خوزپرس از اندیمشک، سیروس خدادادی شامگاه روز گذشته در جشنواره قرآن، نماز عترت یادواره شهدای مدافع حرم اندیمشک اظهار کرد: از زحمات همکارانم در آموزش‌و پرورش اندیمشک برای برگزاری چهاردهمین جشنواره قرآن، نماز و عترت تشکر کرده و این کار بزرگ یک رسالت است که انجام شده است.

وی افزود: در جشنواره قرآن همه دانش‌‌آموزانی که حضور یافته‌اند نفر اول هستند و به دلیل عدم امکان تقدیر از نفرات برتر به نمایندگی از شرکتت کنندگان تقدیر خواهد شد.

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: تعلیم و تربیت از زوجیات و معنا و مفهوم واژه هدایت در قرآن مجید است.

وی نگاه تک بعدی به بخش تعلیم در آموزش‌وپرورش را یک ظلم بزرگ دانست و عنوان کرد: وظیفه اصلی آموزش‌وپرورش یک رسالت بزرگ است که آن پشتیبانی از علم و عمل در جامعه است.

خدادادی بیان کرد: نگاه تک بعدی تعلیمی به آموزش و پرورش در جامعه یک تفسیر اشتباه از فعالیت آموزش‌وپرورش است که باید در جامه این نگاه و تفسیر تغییر داده شود.

معاون اداره کل آموزش‌وپرورش استان خوزستان با بیان‌ این‌که بازخورد فعالیت‌های پرورشی استان را در چهاردهمین همایش قرآن، نماز و عترت شاهد هستیم، تصریح کرد: نفرات برتر در این جشنواره به جشنواره قرآنی آبادان معرفی شده تا از میان آن‌ها نفرات برتر برای شرکت در جشنواره قرآنی کشور معرفی شود.