به گزارش خوزپرس از اندیمشک، فریدون حسنوند در حاشیه نشست عمران در فرمانداری اندیمشک شامگاه روز گذشته که با حضور استاندار خوزستان به پایان رسید با تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: ۱۶ سال است مجموعه‌ ۲ هزار و ۵۰۰ نفره شهید سروندی اندیمشک که امروز با حضور استاندار مورد بازدید قرا گرفت بلاتکلیف مانده و این نشانه‌ای از ناتوانی و سو مدیریت من و سایر مسؤولان زیربط است.

وی با اشاره به مشکلات جوانان اندیمشک در حوزه ورزش افزود: امیدواریم با نگاه مثبت شما این مجموعه و نیز پیست موتور سواری که حدود ۳۰۰ میلیون تومان برای احداث آن هزینه شده و از چشم‌انداز مناسبی نیز برخوردار است تکمیل شود تا جوانان بتوانند از موهبت جوانی بهره‌مند شوند.

نماینده مردم اندیمشک گفت: آقای استاندار شما خود پزشک هستید به‌جای درب اتاق عمل دو پلاستیک قرار داده شده بود و دیوار را کارگر ساختمانی تخریب می‌کرد در چنین شرایطی مخاطراتی برای بیماران داشت اعتباراتی در این زمینه از وزارت بهداشت گرفتیم و قرار شد ظرف ۲۰ روز اتاق عمل ساخته شود اما مسوولان استانی اعتبار را به شهرستان نمی‌دهد و این امر مشکلاتی به وجود آورده است.

وی تصریح کرد: وضعیت بیمارستان شهر ما مناسب نیست اگر هزار تومان پول به بیمارستان داده شده به اندازه ۱۰ هزار تومان خدمات ارائه می‌کند اما با تمام تلاش‌ها کاستی‌ها بسیار است.

رئیس کمیسیون انرژی با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام رها شده در شهرستان ادامه داد: وقتی می‌گوییم که پروژه‌ها در شهر رها شده چون معتقد بودند متعلق به من هستند می‌گویند سیاه نمایی می‌کنید نمونه‌اش ماموگرافی در بیمارستان ۷ سال رها شده و نصب نشده و در انبار بوده و این نشان می‌دهد که در حوزه عمرانی در بهداشت استان در عمل فردی حضور ندارد.

حسنوند خاطرنشان کرد: برخی با فشار رفته‌اند زمین بیمارستان الوار را تغییر داده و جابه‌جا کرده و به زمینی برده که نه آب، برق، گاز و حتی راه برای دسترسی دارد و تمام زمین‌های اطراف آن با کاربری مسکونی واگذار شده است.

وی گفت: بیمارستان این شهر معارض دارد و فردی ادعا می‌کند فرزندش که زمین را داده مالک نبوده و وی در جریان نبوده چرا شکایت نمی‌کند، علوم پزشکی اگر تخلف نکرده، یا فرد زمین غیر را فروخته و یا ادعای مالکیت کذب است اگر تخلف نشده در این ارتباط هر چه سریع‌تر شکایت شود تا با متخلف برابر قانون برخورد شود.

نماینده مردم اندیمشک اضافه کرد: برای صنعت گردشگری و افزایش نشاط در استانی که مشکلات بسیار دارد و در آن جنگ بوده، به جای آنکه فقط در ایام نوروز سدها اجازه بازدید دهند در روزهای پنج‌شنبه و جمعه با اخذ مجوزات لازم و با برنامه‌ریزی فضای مناسبی که دارند در اختیار شهروندان خوزستان قرار دهند تا قدری نشاط در جامعه افزایش یابد.

وی پارک ۵۰۰ هکتاری فدک را یکی از جاذبه‌ها دانست و افزود: امروز با وجود اینکه فقط فاز اول پارک فدک که آن هم ۱۰۰ هکتار بوده و در چهار سال گذشته رها شده و آسیب‌های بسیار دیده اما باز با اقداماتی که انجام شده روزهای پنج‌شنبه و جمعه خانوادها از آن استفاده می‌کنند و در صورت تکمیل می‌تواند به رونق صنعت گردشگری در شهرستان و استان کمک کند.