به گزارش خوزپرس از اندیمشک، پیمان جهانگیری ظهر امروز در دومین ستاد نوروزی شهرستان در سالن جلسات فرمانداری اندیمشک اظهار کرد: کمیته‌هایی که در جلسه گذشته ستاد نوروز مشخص شده متولیان خصوصی امور هستند و در نشست آتی گزارش عملکرد را ارائه کنند.

وی با اشاره به تجربه اسکان در ایام اربعین افزود: خوشبختانه امروز درس‌های بزرگی در ارتباط با اسکان گرفته‌ایم و جای هیچ‌گونه نگرانی از بابت اسکان ندارم و معتقدم آموزش‌و‌پرورش در این زمینه هم‌چون ایام اربعین می‌تواند شرایط مطلوب را فراهم آورد.

فرماندار اندیمشک با اشاره به لزوم جمع‌آوری متکدیان از شهر بیان کرد: با صحبت‌های انجام شده با بهزیستی و همراهی شهرداری‌ها در جهت جمع‌آوری کارتن‌ خواب‌ها و تکدی‌گران اقدام خواهد شد تا چهره شهر در نگاه مهمانان مخدوش نباشد.

وی گفت: در جهت رفع گره ترافیکی در خیابان امام یک میدان تا فردا صبح با کار جهادی احداث شده تا فعل خواستن در شهرستان به صورت عملی صرف شود.

جهانگیری با بیان اینکه در جهت ساماندهی کوی فرهنگیان در مرکز شهر اندیمشک مقرر شد یک میدان احداث شود، عنوان کرد: اگر لازم باشد با همت عمومی دستگاه‌های اجرایی در جهت پاک‌سازی شهر از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده خواهیم کرد.

جهانگیری با اشاره به پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده در جهت تامین و رفع مشکل روشنایی جاده سد دز تصریح کرد: پارک فدک ساماندهی شده و مقرر شد که سد و نیروگاه دز بحث آبیاری و نگه‌داری پارک فدک کوشا باشد.