به گزارش خوزپرس از اهواز، غلامرضا شریعتی در جمع خبرنگاران بابیان اینکه افتخار می‌کنم من و خانواده‌ام در این سختی‌ها و مشکلات پا به پای مردم بودیم و تمام این مشکلات و گرفتاری‌ها همان طور که برای مردم بود برای من و خانواده‌ام هم وجود داشت اظهار کرد: اعتراض حق مردم است و من به اعتراض مردم احترام می‌گذارم.
غلامرضا شریعتی گفت: این افتخار را دارم که از کسانی نیستم که خانواده‌ام در جای دیگر و در محیط بهتر زندگی می‌کنند بلکه در همین هوا و همین وضعیت به مانند سایر مردم عزیز اهواز و خوزستان این مشکلات و سختی‌ها را تحمل می‌کنیم.
وی اظهار کرد: در عین حال تمام شکایات و اعتراضات مردم عزیز را بر دیدهٔ منت می‌گذاریم و آن را چراغ راه خود در آینده می‌گذاریم تا اگر ضعف و نقصانی در کار داریم خود را اصلاح کنیم. و انشاالله من با تمام مردم از طریق رسانه‌ها و  و سیمای استانی سخن خواهم گفت و مشکلات کار را هم خواهم گفت و اما در عین حال از نظر من همیشه حق با مردم است.
استاندار خوزستان با اشاره به اینکه مردم در این مدت تحت فشار و سختی زیادی بوده و هستند، گفت: این حق برای آنهاست که به ما مسئولین در این زمینه معترض باشند و خواهان جوابگویی ما باشند.