به گزارش خبرنگار خوزپرس از اهواز، فرامرز کیانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استاندار خوزستان گفتند هر هفته از این پس بایستی جلسات هماهنگی برای برگزاری مسابقات برگزار شود اظهار کرد: در زمان برگزاری مسابقات نیز روزانه حداقل ۳۰ دقیقه جلسه گذاشته شود و اعلام وضعیت روزانه داده شود.

وی افزود: در این جلسه مصوب شد که با توجه ورد اعلام شده سهم هر دستگاه مشخص و توسط استاندار یا معاونت سیاسی و اجتماعی ابلاغ به دستگاها شود.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: دستگاه‌های مثل شرکت نفت و ملی حفاری به صورت مستقیم با این پیکارها در ارتباط هستند چرا که در این مسابقات دو تیم از مناطق نفت خیز جنوب و ملی حفاری حضور پیدا می‌کنند.

کیانی اضافه کرد: امکانات مثل سالن مسابقه و بخشی زیادی از نفرات جهت اسکان به شرکت نفت واگذار شد و همچنین هتل‌های پارس، توسعه نیشکر و سازمان آب و برق نیز پیش بینی شدند که انشا الله دچار مشکل نشویم.

وی با تاکید بر اهمیت حضور کشورهای آسیایی، آمریکایی و اروپایی افزود: آبروی خوزستان و جمهوری اسلامی است که همهی دستگاها موظف کردند که به نحو احسنت خدماتی لازم را ارائه بدهند.

کیانی با بیان اینکه در ابتدا قرار بود سن مسابقات از جنس فولاد باشد که یک صد تا یک صد و ۵۰ میلیون تومان هزینه دربر خواهد داشت افزود: این سن بایستی ۸۰ سانت از زمین فاصله داشته که به کف پوش سالن آسیب نرساند در نتیجه به این تصمیم رسیدیم که قرار است این مقدار پول هزینه کنیم چه بسا از این طریق ۱۰ تا ۱۵ تخته وزنه‌برداری برای ساخت سن استفاده شود و بعد از مسابقات نیز به شهرستان‌ها جهت تمرین داده شوند.

کیانی زاده از مسلم رحیمی مدیر کل صدا و سیما خوزستان تشکر کرد و افزود: وی از جمله حامیان ورزش بوده است و پیگیر این هستیم که مسابقات در طول دو روز ۲ ساعت به‌صورت پخش مستقیم داشته باشیم.