به گزارش خوزپرس از اهواز، دکتر کامبیز معصومی، سرپرست بیمارستان، در این باره اظهارکرد: با توجه به اهمیت سلامت روان مراجعه کنندگان هنگام سپری کردن مراحل درمان در این مرکز و همچنین بهبود وضعیت ارائه خدمات، امروز، دوشنبه(۱۸ بهمن ماه)، ۷ پروژه عمرانی در مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: طی یکی دوسال اخیر پروژه های متعددی در این مرکز آغاز شده اند که ظرف ۷ ماه آینده به بهره برداری خواهند رسید.

سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز گفت: یکی از پروژه هایی که در هم اکنون افتتاح شد، راهروی دوم بخش ارتوپدی است که عملیات بازسازی بخش ارتوپدی به دنبال اجرای طرح تحول نظام سلامت و ارتقای هتلینگ انجام شد.

معصومی افزود: بهسازی بخش ERCP، احداث اتاق تست خواب ریه(NIV)، احداث اورژانس موقت چشم به همراه بایگانی چشم، بازسازی اتاق عمل آنژیوگرافی(کت لب)، رادیولوژی درمانگاه تخصصی و سلف سرویس نیز از دیگر اقدامات عمرانی در این مرکز بوده است که امسال به بهره برداری رسیده و امروز افتتاح شده اند.

سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز گفت: احداث، بازسازی و بهسازی این پروژه ها با اعتباری قریب به ۹ میلیارد ریال انجام شد و در دهه مبارک فجر افتتاح خواهند شد.

گفتنی است؛ مراسم افتتاح ۷ پروژه عمرانی در بیمارستان امام مینی(ره) با حضور دکتر مهران ورناصری سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و دکتر میثم معزی مدیر امور بیمارستان های دانشگاه برگزار شد. پس از افتتاح این پروژه ها نیز از عملیات ساخت و بهسازی بخش های IVF و رادیولوژی مداخله ای بازدید به عمل آمد.