به گزارش خوزپرس از اهواز، علی ساری در نشست مشترک نمایندگان اهواز، فرماندار کارون، عضو هیات مدیره شرکت تخصصی شهرهای جدید کشور، مدیرعامل شرکت عمران شیرین شهر و تعدادی از مسئولان در محل شرکت شیرین شهر برگزار شد با اشاره به این که از سرمایه گذاری حمایت می‌کنیم اظهار کرد: انتظار ما این است که زمینه سرمایه گذاری مهیا و مشخص شود تا در این صورت بتوان سرمایه گذار باکیفیت و خوب معرفی و جذب کنیم.‌

وی افزود: در آینده کاری را دنبال خواهیم کرد که مجموعه شیرین بستری برای استفاده ایستگاه‌هایی در حومه این شهر وجود دارد به همین خاطر به قسمت اجرایی گفته‌ایم تا یک سازی و کاری در نظر گرفته شود تا ان شاء الله یک راه حل پیدا خواهیم کرد.

نماینده مردم اهواز، به اوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی خطاب به هیات مدیره شرکت شهرهای جدید کشور ادامه داد: ما هر سه نماینده در کنار شما هستیم. بدون شک تمام ثمره‌ای کار نصیب مردم خواهد شد. اکنون اگر مسکن مهر دنبال شود مردم می‌توانند صاحب مجموعه مسکونی شوند و این خود یک پتانسیل است.

ساری عنوان کرد: قطعاً ما ارتقای کیفیت شیرین شهر را دنبال خواهیم کرد. اگر به لحاظ فنی گره‌ای است به دفتر بنده یا هر کدام از نمایندگان اهواز ارسال شود و حتماپیگیری می‌شود؛ لازم است از تلاش‌ها وپیگری همایون دکتر یوسفی و مهندس الباجی تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به شرایط فعلی شیرین شهر تصریح کرد: نقاط ضعفی وجود دارد. نقص‌های هم وجود دارد و ما نیز به این موضوع واقف هستیم.

نماینده مردم اهواز،به اوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در آموزش شیرین شهر مشکلات فروانی وجود دارد، اظهار کرد: توقع ما این است که همه برای رفع مشکل فضای آموزشی در شیرین شهر تلاش کنند و باید دستگاه‌های مرتبط در این خصوص پیگیری‌های خود را به صورت رسمی به فرماندار کارون اطلاع دهند تا مشخص شود در کجای کار دچار مشکل هستیم.

ساری بابیان اینکه آب، فاضلاب و روشنایی در شیرین شهر به خوبی اجرا شده است، گفت: بحث امنیت و اشتغال از چالش‌های مهم است که لازم است در این مورد از ظرفیت شرکت‌ها و صنایع موجود در مباحث امنیت و اشتغال استفاده شود.