به گزارش خوزپرس به نقل از شوشان ، در همین زمینه ، آیت الله حسن زاده امام جمعه موقت اهواز در گفتگو با شوشان با اشاره به ضرورت عدم ورود نمایندگان خوزستان به عزل و نصب ها ، گفت: وظایفی که در قانون اساسی  برای نمایندگان مشخص شده کاملا  واضح و بدون ابهام است. تصویب قوانین و نظارت بر اجرای آن ، دو وظیفه اصلی نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.
آیت الله حسن زاده افزود: خارج از این چارچوب اگر نمایندگان مجلس وارد شوند و در عزل و نصب ها دخالت کنند مخصوصا ورودی که منتهی به امر و نهی شود این رفتار قطعا مفاسدی را به دنبال خواهد داشت.
امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: وارد شدن نمایندگان در بده بستان های غلطی که وجود دارد آسیب های مختلفی به دنبال دارد. اینکه نمایندگان بخواهند چه در حوزه انتصاب استاندار و چه در عزل و نصب مدیران کل ، فرماندارن ، معاونین و … وارد شوند قطعا از دو وظیفه اصلی تصویب قوانین و نظارت بر اجرای آن ، باز خواهند ماند.
آیت الله حسن زاده افزود: نمایندگان می توانند از ابزارهای نظارتی همچون سوال ، تذکر و استیضاح وزرا ، بُعد نظارتی خود را اعمال نمایند. اگر نمایندگان وارد عزل و نصب ها شوند نه این استیضاح ها و نه این تذکرات و نه سوال ها هیچ کدام جنبه صحیح پیدا نمی کند و حالت داد و ستدی به خود می گیرد و نمایندگان را در مسیر اشتباه قرار می دهد.
امام جمعه موقت اهواز افزود: نمایندگان مجلس نیز مانند همه داسوزان اگر بخواهند به سازمان ها و نهادهای اجرایی تذکرات و یا پیشنهاداتی در جهت پشبرد امور بدهند اشکالی ندارد اما اگر به صورت امر و نهی و دستوری وارد شود و بخواهند از امتیازات ویژه ای که یک نماینده در بحث نظارت دارد در جهت عزل و نصب ها به کار گیرند قطعا هم مسئولین و هم نمایندگان و هم استان آسیب می بیند و شاهد آسیب پذیری اصل تفکیک قوا خواهیم بود.