عباس پاپی‌زاده در گفت و گو با خبرنگار خوزپرس در دزفول، درباره‌ عملکرد این بنیاد در دزفول و سایر شهرهای استان خوزستان اظهار داشت: بنیاد برکت در سال‌های اخیر و در فعالیت‌های خود هدف‌گذاری‌های بی‌شماری در استان داشته و به تازگی هم شاهد به ثمر نشستن و افتتاح ۵ باب مدرسه با تجهیزات کامل در شهرستان دزفول بودیم.

وی نوسازی و مرمت مساجد قدیمی شهرهای مختلف استان، بهره‌برداری از نزدیک به ۲ هزار واحد مسکن محرومان و نیروگاه سیکل ترکیبی را مورد اشاره قرار داد و گفت: این اقدامات توانسته روحیه‌ دوچندان به مردم این مناطق محروم بدهد و انشاءالله شاهد پیشرفت و آبادانی باشیم.

پاپی‌زاده کلنگ‌زنی احداث بیمارستان ۴۰۰ تخت‌خوابی در دزفول با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بنیاد برکت را یکی از اساسی‌ترین و ماندگارترین کارهای این بنیاد در جهت بهداشت و سلامت استان خوزستان دانست و ادامه داد: مردم قدر این زحمات و تلاش‌ها را می‌دانند و به وجود چنین بنیادی افتخار می‌کنند.

نماینده‌ مردم دزفول در مجلس‌ با اشاره به این‌که متأسفانه بسیاری از نهادها برای کمک به مناطق محروم و مردم رنج‌دیده‌ آن پیش‌قدم نمی‌شوند، افزود: ولی بنیاد برکت با جان و دل در حال تلاش برای آبادانی کشور است.

وی تصریح کرد: توانمندسازی مردم از نظر اقتصادی و ایجاد شغل پایدار با کمک به تعاونی‌های روستایی، کشاورزان و دامداران نیز از جمله اقدامات جهادی این بنیاد به شمار می‌رود.

پاپی‌زاده با بیان این‌که بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در بسیاری از مناطق محروم که نام و نشانی ندارند و کم‌تر به آن‌ها سر زده می‌شود، می‌رود، افزود: کمک به مناطق محروم، ایجاد اشتغال، انجام امور زیربنایی و نوسازی مدارس و خانه‌های بهداشت مطمئناً می‌تواند در بهبود وضعیت مردم استان تحولی اساسی و مناسب ایجاد کند.

انتهای پیام/