به گزارش خوزپرس از شوشتر، امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان و رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر مراسم روز دانشجو در دانشکده علوم پزشکی شوشتر برگزار شد.

فرهاد ابول نژادیان در جمع دانشجویان اظهار داشت:۱۶ آذر ماه ابدی است، آرمان طلبی و آرمان خواهی دانشجویان همیشه باعث توسعه و پیشرفت نظام مقدس اسلامی است.

وی افزود: دانشجویان مابعد از سرنگونی رژیم پهلوی و حضور در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی در پیروی از آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و اوامر ولی‌فقیه حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) پیش‌قدم بوده و روحیه استکبارستیزی خود را حفظ کرده‌اند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر بیان کرد: دانشجویان ما با بینش سیاسی و بصیرت در همه امور می‌توانند به جامعه خود خدمت کرده و آرمان‌های اسلام و انقلاب اسلامی را در سراسر جهان گسترش دهند تا دیگر مظلومان عالم را از سیطره مستکبران نجات دهند.

ابول نژادیان تصریح کرد: دانشجویان ما ثابت کردند که در بحث استکبار ستیزی کاملاً با اهداف نظام مقدس اسلامی همسو و هم راه و سرمایه‌های انقلاب و نظام مقدس اسلامی هستند.

انتهای پیام/