به گزارش خوزپرس، علیرضا غلامپور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بیشترین میزان بارندگی ها در ۲۴ ساعت گذشته مربوط به رامهرمز با ۲۲٫۸ میلیمتر و کمترین آن مربوط به آغاجاری با ۲٫۷میلیمتر بوده است.
وی توضیح داد: میزان بارندگی ها در اهواز ۷٫۶، دزفول ۴، بستان ۴٫۱، مسجد سلیمان ۳٫۱، رامهرمز ۲۲٫۸، آبادان ۷٫۶، شادگان ۱۳٫۷، ماهشهر ۱۸٫۴، امیدیه ۲۲٫۱، بهبهان ۲۰، هندیجان ۲۲٫۴ ، شوشتر ۱۲٫۲، ایذه ۲۷٫۲، حسینیه ۱۷٫۷، دهدز ۱۵٫۲، لالی ۱۷٫۳و آغاجاری ۲٫۷ میلمیتر گزارش شده است.
غلامپور گفت: تا روز شنبه بارش باران در مناطق مختلف استان همراه با وزش باد قابل ملاحظه و رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.
وی عمده بارش ها در روزهای آتی را مربوط به مناطق شمالی استان خوزستان دانست و افزود: سامانه کم فشار روزهای گذشته کشور و استان را متاثر کرده و از ناحیه غرب و شمال غرب وارد منطقه شده است.
غلامپور آسمان را در ۲۴ ساعت آینده نیمه ابری تا ابری در برخی ساعت همراه با بارندگی و رعد و برق توام با وزش باد قابل ملاحظه اعلام کرد.
وی افزود: دمای اهواز هم اینک ۲۷ درجه بوده و نسبت به روز گذشته یک درجه کاهش نشان می دهد.
غلامپور سرعت وزش باد در استان را هم اینک پنج متر بر ثانیه اعلام کرد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته آبادان با ۳۰درجه گرمترین و دهدز با ۱۲ درجه سانتی گراد بالای صفر خنک ترین نقاط استان خوزستان گزارش شده اند.